wtorek, 20 września 2016

Ulubieńcy- kosmetyki!

Hej
Przygotowałam dziś dla was listę kosmetyków, które najbardziej lubię. Z racji, że większość produktów używam od dłuższego czasu stwierdziłam, że o każdym produkcie napiszę kilka słów. Na końcu czeka jeszcze na was przegląd banggood!



1. Podkłady
- Revlon colorstay-  Posiadam nową wersje z pompką i szczerze ją uwielbiam. Podkład bardzo dobrze kryje, nawilża i utrzymuj się cały dzień. Jego konsystencja jest rzadka i lejąca, przez co podkład jest wydajny oraz lepiej się go nakłada. Należy do tanich podkładów co jest jego kolejną zaletą. Mam go bardzo krótko jednak już należy do moich ulubieńców.
- Bourjois 123 perfect- Również dobre krycie, jednak revlon w tej kwestii jest lepszy. Fajnie się trzyma. Mimo, że jest troszkę gęstszy od revlona to nadal jest bardzo wydajny. Przez pół roku nie zużyłam nawet połowy przy codziennym używaniu. Jedynym minusem jest to, że mając najjaśniejszy odcień nadal jest odrobinę za ciemny. Kolor jak się już utleni robi się lekko za ciemny. Natomiast revlon nadal utrzymuje swój jasny kolorek, idealnie dopasowany do mojej twarzy (posiadam 150 buff).
Jednak te dwa podkłady są godne polecenia. Każdy z nich ma swoich zwolenników jak i osoby, którym totalnie żaden z nich nie przypadł do gustu. Sami powinniście przetestować.

2. Tusz do rzęs
-Bourjois, Twist Up The Volume Mascara-  Świetny tusz, dzięki któremu osiągniemy efekt długich i gęstych rzęs. Najpierw zagęszczamy rzęsy ,,skręcając" szczoteczkę a następnie wydłużamy. O co dokładnie chodzi z tą szczoteczką zobaczycie na zdjęciu. Jest ona silikonowa za co ma już u mnie dużego plusa. Tusz nie osypuje się i nie rozmazuję, a do tego jest bardzo trwały. Szczerze wam go polecam.
- Eveline Extension Volume 4D- Stwierdziłam, że warto pokazać wam jeden z najtańszych tuszy do rzęs. Czyli ten z eveline. Świetnie rozdziela i delikatnie wydłuża rzęsy. Efektu sztucznych rzęs raczej nim nie osiągniemy, ale za to bardzo fajny efekt naturalnych, pięknych rzęs. Niestety po kilku godzinach zaczyna się rozmazywać. Ale całe szczęście cały dzień w szkole się trzyma. Jednak jak na taką cenę to warto kupić dla samego testu.

3. Cienie do brwi
- Essence- Zdecydowanie moimi ulubionymi cieniami do brwi są te z essence. Mają super kolor, idealnie dopasowane do moich brwi, długo się trzymają, nie osypują się, a do tego są bardzo tanie. Jak na razie to mój ulubieniec wśród brwi.

4. Puder, rozświetlacz
- Manhattan- Mój ulubiony puder to ten z manhattanu. Mam już któreś opakowanie i mogę wam go szczerze polecić. Dobry mat, trzyma się długo, przyjemny zapach. Moja twarz jakoś nie trawi wszelkiego rodzaju pudrów, po prostu po każdym prócz tego szczypie mnie twarz ( nie jest to alergia). Tak więc dlatego tak go lubię. 
- Rozświetlacz silver lovely- Mój ukochany rozświetlacz. Świetna pigmentacja i odcień. Bardzo wam go polecam. 

5. Do ust
- Konturówka miss sporty 011 coffe- Mój ulubiony kolor. Kredka dobrze się trzyma, nie rozmazuje się i super wygląda.

Jak na razie to by było na tyle. W komentarzach możecie pisać kosmetyki, które wy polecacie. A teraz zapraszam na mały przegląd sklepu internetowego banggood.

 BANGGOOD.COM
 




3 komentarze:

  1. Mamy tego samego ulubieńca do brwi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Komentuje już u Ciebie drugi raz :) Mam nadzieję, że zostawisz też coś po sobie u mnie. ;) Super są okulary ! Również mam swoich ulubieńców :) Ale żadne się nie pokryły z tym, co tu prezentujesz.
    Zapraszam do mnie:
    http://bylasobiepanda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. także mam ten tusz z Bourjois <3 lubię bardzooo

    Jeśli interesuję Cię wzorki na paznokcie to zapraszam TUTAJ

    Pozdrawiam,
    MARLENAILS

    OdpowiedzUsuń

Instagram