wtorek, 9 sierpnia 2016

Ulubieńcy miesiąca [ lipiec]

Dzisiaj przychodzę do was z ulubieńcami. W lipcu trochę się ich znalazło więc macie co oglądać. Jednak zanim zacznę chciałabym zapytać się co u was? Jak minął pierwszy miesiąc wakacji? Spędziliście go aktywnie? Czy raczej chcecie już szkołę? Ja mimo, że nic ciekawego nie robiłam w żadnym wypadku nie chce wracać do szkoły. Przeraża mnie myślę, że został nie cały miesiąc i znowu trzeba brać się za naukę. No ale starajmy się o tym nie myśleć i wykorzystać resztę wakacji jak najlepiej. Tak więc bez dalszego przedłużania...



1. Ubrania
- Spodenki z shein. Uwielbiam je są tak wygodne, że mogłabym w nich ciągle chodzić. Mogliście je zobaczyć w poprzednim poście.
- Bluza z shein. Kolejna rzecz z shein, którą ubóstwiam. Naprawdę. Totalnie się w niej zakochałam od razu jak zobaczyłam ją na stronie. Na żywo jest jeszcze lepsza.
CLICK
- Sukienka z New Chic. Kocham tą sukienkę za jej kolorystykę i krój. Niestety jest trochę za duża więc muszę skrócić jej ramiączka, wtedy będzie idealna.
CLICK
- Bluzka z New Chic. Długo szukałam takiej koszulki i w końcu ją mam. Uwielbiam ją za piękny dekolt w serek.
CLICK
- Sukienka z H&M. Moja ulubiona sukienka. Mogłabym w niej chodzić cały czas. Ma piękny, prosty krój za co ją najbardziej lubię, a do tego wycięcia na ramionach, których jestem fanką- zdecydowanie mój ulubieniec.

2. Kosmetyki
- Rozświetlacz Lovely - silver. Kocham rozświetlacze a szczególnie w lato. Ten z lovly to mój zdecydowany ulubieniec. Nadaje piękny efekt. Mój odbija się na srebrno, natomiast istnieje jeszcze w wersji złotej.
- Paletka tzw. no name. Kupiłam ją kiedyś na jednej z chińskich stronek, a tak naprawdę dopiero teraz zaczęłam jej używać i się zakochałam. Piękne, matowe odcienie w kolorach brązu. Pigmentacja tej paletki jest tak dziwnie dobra, naprawdę. Można ją kupić na aliexpress za grosze tak więc opłaca się zamówić.
- Bananowa maska do włosów. Ubóstwiam ją za zapach. Jest naprawdę przepiękny- bananowy. Włosy po niej są tak przyjemne. Naprawdę opłaca się kupić. Szczerze polecam.

3. Aplikacje
- Water drink reminder. Zdecydowany faworyt. W końcu odstawiłam wszystkie śmieciowe napoje i przestawiłam się na wodę.
-Musical.ly totalnie się uzależniłam od nagrywania filmików w tej aplikacji. Świetny sposób na zabicie nudy. Zapraszam na moje konto- roxana_sadowska
- Pumpup wspominałam o niej w poprzednim poście. Bardzo motywacyjna aplikacja. Polecam pobrać.

4. Wrotki
- Ostatnio moje ulubione zajęcie, czyli jazda na wrotkach. Przerzuciłam się z rolek na wrotki i powiem wam, że wrotki są dużo lepsze. Zdecydowanie fajniej się jeździ. Moje są firmy cosmic i mega wam je polecam.

5. Muzyka
Zawsze ciężko wybrać mi piosenki, której znajdą się w takiej liście, bo tak naprawdę codziennie słucham czegoś innego, nowego. Jednak dziś przedstawie wam piosenki, które słucham co najmniej raz dziennie.

4 komentarze:

  1. Spodenki mi się bardzo podobają :D piosenek jakoś nie kojarzę ;d
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie ślicznee wrotki omg *.*
    ja tez uzależniłam sie od nagrywania Musical.ly
    http://nataliaa-skibinskaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bananowa maska <3
    Uwielbiam po prostu! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne wrotki! Od kilku lat jeżdżę na rolkach, może też spróbuję swoich sił na wrotkach :)
    zamoyska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Instagram