poniedziałek, 11 lipca 2016

Shein


Shein przygotowało dla was listę rzeczy najbardziej popularnych w tym sezonie. Powiem szczerze, że większość z tych ubrań chciałabym mieć u siebie. Ostatnio dotarły do mnie spodenki, które również są wśród tych rzeczy. Totalnie się w nich zakochałam. Jeszcze ładniejsze niż na zdjęciu. Przygotowałam dla was listę rzeczy, które najbardziej mi się spodobały i w najbliższym czasie, za wszelką cenę muszę je mieć.  Najpierw zobaczcie spodenki z shein!

{ SPODENKI- CLICK }


{ SHEIN }
click 
Darmowa wysyłka od 10.07.2016 - 12.07.2016




  click



4 komentarze:

  1. Ciuszki nie w moim stylu , ale na Tobie wyglądają świetnie ! Poklikane.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne ciuszki:D
    Poklikałam :D

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Instagram