piątek, 29 lipca 2016

5 aplikacji, które pomogą ci schudnac i prowadzic zdrowy tryb życia.

Dzisiaj chciałabym wam przedstawić 5 aplikacji, które pilnują utrzymanie zdrowego trybu życia. Ile razy zapominacie o regularności posiłków, piciu wody czy kontrolowaniu dziennego zapotrzebowania kalorii? Mi nigdy nie udało się trzymać się tego wszystkiego dopóki nie pobrałam tych aplikacji!

1. Pumpup
Aplikacja dla ludzi pozbawionych motywacji. Coś w stylu instagrama tylko w wersji fit. Codzienna dawka osiągnięć innych, zdrowego, ładnie wyglądającego jedzenia na pewno was zmotywuje! Polecam serdecznie. Zawsze kiedy już myślicie aby przestać wystarczy odwiedzić tą aplikacje.
 Dodatkowo, jak myślę są również dostępne serie ćwiczeń, niestety nie ogarnęłam wszystkiego do końca, więc musicie sami sprawdzić.



2. Water drink reminder
Aplikacja, przypominająca o pici wody. Wpisujemy swoją wagę, wagę docelową, wzrost i aplikacja wymierza nam ile minimum wody musimy pic codziennie. Wpisujemy, o której godzinie mniej więcej wstajemy i kładziemy się spac i wtedy w trakcie dnia przychodzą nam powiadomienia. Ja dzięki tej aplikacji odstąpiłam wszelkie napoje gazowane, soki i inne śmieci - sama woda.


3. Endomondo
Myślę, że każdy zna. Aplikacją, umożliwiająca liczenie dystansu jaki np. przebiegliśmy, ile kalorii spaliliśmy i wiele innych opcji. Oczywiście czynności też jest mnóstwo do wyboru. Dodatkowo przemierzając kilometry pomagamy, więc nawet jeśli tylko spacerujecie w tle miejcie włączoną tą aplikacje- to nic was nie kosztuje. ( akcja trwa do 25 września)

4. Cronometer
Aplikacja, która pomaga nam ułożyć swoją własną dietę. Aplikacja oczywiście wylicza nam kalorie zawarte w jedzeniu jednak w odróżnieniu do innych aplikacji wylicza nam również zawartość tłuszczu, białka...
Niestety na androida aplikacja jest płatna jednak istnieje w wersji bezpłatnej, strony internetowej.




5. Meal reminder
Tym razem aplikacja przypominająca nam o regularnym jedzeniu. Działa podobnie jak aplikacja wspomniana wcześniej ( water drink reminder).

Ja jestem fanką wszystkich tych aplikacji i zachęcam was do pobrania ich. Każda z nich świetnie się sprawuje.

2 komentarze:

  1. O tej ostatniej aplikacji jeszcze nie słyszałam i właśnie ją pobiorę, bo również uwielbiam tego typu aplikacje!

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam jeszcze my fitness pal na telefon, polecam zobaczyć :)

    będe obserwować <3  Zajrzyj też do nas: www.projekt-nn.blogspot.com  

    OdpowiedzUsuń

Instagram