środa, 22 czerwca 2016

To, co mi się przydarza, może mnie zminic. Ale nie zgadzam się, by mnie pomniejszyło.

Każde nowo nabyte doświadczenie na pewno coś w nas zmieni. Jednak nigdy nie pozwólmy na to, aby to coś nas cofnęło. Każda nasza zmiana jest bezpowrotna, o czym warto pamiętać. A co ważniejsze, że to my decydujemy, czy będzie to zmiana na gorsze czy lepsze. Nikt nie ma prawa mówić nam jak się czujemy, a my nie powinniśmy na to pozwalać. 
Wszystko co robimy, z kim żyjemy, spędzamy czas ma na nas ogromny wpływ. Czasami tego po prostu nie zauważamy. Jeśli przydarzy nam się jakieś gorsze, przykre doświadczenie to nigdy nie dopuście to tego aby was to zniszczyło, tylko umocniło. Jeśli zadajecie się z osobą, która czujecie, że o woli nas niszczy i zmienia na gorsze natychmiast pozbądźcie się jej z waszego życia. Pamiętajcie, że po upływie czasu stajemy się osobami, z którymi się zadajemy, spędzamy mnóstwo czasu. 
W końcu jakaś myśl ode mnie. Troszkę krótka ale dawno nie pisałam w ten sposób. Warto chyba do tego wrócić, bo pisanie takich postów strasznie mnie uspokaja i pozytywnie na mnie wpływa. Ostatnio posty były w dużych odstępach z uwagi na koniec roku, teraz postaram się dodawać minimum 2 posty w tygodniu. Mam już w głowie kilka pomysłów, więc myślę że w wakacje mój blog się odbije trochę ode tej przerwy.

22 komentarze:

  1. Świetny post Kochana, dokładnie to Nasze życie my popełniamy błędy, nikt za Bas życia nie przeżyję :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko czego nas w życiu uczy, nawet w momencie gdy dostajemy po przysłowiowej "dupie", ja nie żałuję żadnej porażki czy "dostania po dupie" to wszystko mnie umocniło i dzięki temu jestem realistką twardo stąpającą po ziemi

    mamariw.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie również uspokaja przelanie swoich refleksji na papier lub bloga! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak to się mówi ... na błędach czasem człowiek się uczy i warto dostać po tyłku by się nauczyć.

    Świetne zdjęcia kochana .


    Mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mądrze napisany post.
    Ja również uwielbiam przelewać swoje myśli na bloga, wtedy zupełnie inaczej myślę o tych problemach/tematach, to takie ukojenie.
    Śliczne zdjęcia, jesteś bardzo fotogeniczna. :)

    QUEEN OF MOON♥
    Jeżeli mój blog Ci się spodoba- zaobserwuj.

    OdpowiedzUsuń
  6. Całkowicie się z Tobą zgadzam :-)
    Mam jednak dwie uwagi, a mianowicie czytaj tekst przed publikacją nawet kilkanaście razy, bo zdarzają Ci się literówki i pisz w jednym zdaniu, a najlepiej akapicie w tej samej osobie i liczbie, żeby nie było chaosu :-)
    Pierwsze i ostatnie zdjęcie najlepsze, bardzo mi się podobają, są tak pozytywne że aż chce się na nie patrzeć :-)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie http://lepszaodsiebie.blog.pl/2016/06/24/po-co-sie-wywyzszac/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny post! Oraz cudowne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. uważam, że wszystko co się dzieje w naszym życiu nie jest przypadkowe, i każde wydarzenie kształtuje nas i nasz charakter. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jesteś przesłodka jak się uśmiechasz!! Zgadzam się w pełni z tym co mówisz. Nic nie jest przypadkiem :) Jejkuu usmiechaj się jak najwiecej!
    Olivkv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Racja! W końcu co nas nie zabije to nas wzmocni :D

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  11. Zostałaś nominowana do LBA, pytania na moim blogu :)
    Miłej zabawy!
    http://sylwiapierlak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Instagram