poniedziałek, 20 czerwca 2016

Black mask- domowa, głęboko oczyszczająca maseczka + wybielanie zębów

Czarna, domowa maseczka na twarz może być zbawieniem dla waszej twarzy. Usunie wszystkie wągry, zanieczyszczenia, oczyści twarz. Można kupić już gotową wystarczy na allegro, aliexpres itp. wpisać Black mask peeling off. Ja jednak z obawy co możemy być w tych chińskich maseczkach wolałam zrobić ją sama. Efekty takie same. Chce jeszcze zaznaczyć, że maseczka można robić max 1-2 w tygodniu, bo przy częstszym stosowaniu może zaszkodzić. 
Do wykonania maseczki potrzebujemy: 
5 kapsułek węgla aktywnego
1 łyżki żelatyny
2 łyżki mleka
Wszystko wymieszać i wstawić do mikrofali na 10 sek. Tylko radzę uważać na brwi jeśli nadal chcecie je mieć. Z dala od brwi i oczu. Trzymamy ją na twarzy ok 20 min, aż zastygnie nam na twarzy. Warto zauważyć, że powinna stać się twarda, a nie nadal gumowa. Ściąganie może bolec, a nawet powinno. Jeśli boli to mamy pewność, że wszystkie brudny z naszej twarzy znikną. Bardzo polecam wam tą maseczkę bo efekty są super. Nic mi jeszcze tak nie pomogło. Pomoże zarówno na wągry, pryszcze, a także może służyć jako zwykłe oczyszczenie twarzy. Maseczka skupia się na działaniu węgla aktywnego( można go kupić w aptece- 30 tabletek ok. 7 zł).

 Węgiel ten ma też super wykorzystanie jeśli chodzi o zęby. Można w kilka dni je łatwo nim wybielić. Niestety niszczy odrobinę szkliwo. Z tego powodu, aby nie zepsuć sobie zębów najlepiej wybielać je przez 3 dni, zrobić 1-2 przerwy i ponowie wybielać.  Najlepiej jeśli takie wybielanie potrwa 1- 1,5 tygodnia. 
Jak wybielać? Potrzebne będą
3 kapsułki węgla aktywnego
Odrobina wody
Kilka kropelek wody. Nie musi być to super wymieszane, dodajemy wody tak aby konsystencja była gęsta i ,,prawie sucha".  Taką mieszankę nakładamy na zęby i myjemy nią zęby za pomocą szczoteczki. Następnie pozostawić na zębach na ok. 5 min i później już normalnie umyć zęby. Efekty są bardzo fajne i szybkie.  
Wykorzystacie którąś maseczkę?
~~~~~~~~~~~~~~~~~~

{Shein}

 



4 komentarze:

  1. Widzę, że ten węgiel ma ciekawe zastosowania :) A czy ta maseczka na twarz przy ściąganiu nie podrażni jakoś skóry, skoro trochę boli? Ja mam delikatną przez pryszcze...
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie: tylewnasdobrego.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie powinna. Ja mam po niej zawsze jasna,świeża cere, jednak mozliwe że przez chwilę będzie w niektórych miejscach zaczerwieniona.

      Usuń

Instagram