środa, 25 maja 2016

Ulubieńcy miesiąca | kwiecień\maj |

Witam was z kolejnymi ulubieńcami. Przez te 2 miesiąc nie nazbierało się ich jakoś dużo jednak mam kilka ciekawych rzeczy.


1. Kosmetyki
- Podkład Bourjois 123 perfect
Zdecydowanie najlepszy podkład. Super krycie, jak dla mnie jest lekki choć zdaniem innych jest to jeden z cięższych podkładów. Bardzo fajny, matowy efekt, a przede wszystkim utrzymuje się spokojnie cały dzień.
- Paletka odcieni Lovely
Jak na taką cenę pigmentacja jest naprawdę okej, odcienie są przepiękne - można uzyskać efekt delikatny jak i już mocniejszy. Ogromnym plusem jest to, że fajnie przyczepiają się i trzymają na powiece i nie ma potrzeby używania żadnej bazy.
- Rozświetlacz Wibo
Przez ostatni czas rozświetlacz stał się nieodłączną częścią mojego codziennego makijażu. Bardzo podoba mi się efekt rozświetlonej, z każdej strony twarzy. Efekt jest naprawdę świetny + utrzymuję się długo.
- Kredka do ust Golden Rose
Ostatnio kredki z GR to taki typowy must have tej wiosny oraz lata. Każda kredka ma przepiękny odcień. Ja mam nr 12, czyli typowy, śliczny odcień różu. Są super w aplikacji, bardzo miękkie. Jedynym minusem jest to, że są mało wydajne.
- Konturówka Miss Sporty
 Piękny kolorek, również jeden z zamienników Dolce K. Śliczny, już bez dodatku czerwieni odcień, ciepłego brązu. Jest troszeczkę mniej trwała niż konturówka z Wibo ale również jest świetna i bardzo wam ją polecam. Mój numerek to 011 coffee.


3. Aliexpress
- Zamówiłam 4 case na telefon, i każdy z nich jest cudowny. Za całe zamówienie zapłaciłam ok. 27 zł, więc moim zdaniem warto tam zamawiać, bo wszystko dostaniemy o połowę taniej.
- I oczywiście mój ukochany fake septum. Ten kolczyk podoba mi się już od 4 lata, ale niestety nadal jestem trochę za młoda na zrobienie prawdziwego + szkoła zakazuje tego typu rzeczy. Tak więc ten fejk jest naprawdę super sprawą + kosztował ok. 90 gr.

4. Jeśli chodzi o włosy to moimi ulubieńcami są zdecydowanie te 2 szampony. Jeśli zależy wam na zregenerowaniu włosów to ten z syossa będzie lepszą opcją. Natomiast kiedy stawiacie na piękny zapach i miękkość to lepiej wybrać szapom L' biotica. Oba, jak na szampony świetnie działają na włosy.
5. Rolki
Odkąd kupiłam nowe rolki potrafię jeździć całymi dniami. Naprawdę to najlepsza opcja jeśli chodzi o sport i ogółem o super spędzenie czasu. Serio rolki to super sprawa!
6. Ubrania
- Tutaj mam dla was kimono/narzutkę z Orseya. Uwielbiam takie ciuszki, idealne na lato, wiosnę. Kocham chodzić w takich rzeczach, czuję się w nich serio fajnie. W poprzedniej kolekcji orseya mogliśmy znaleźć pełno ubrań tego typu bo była to kolekcja w stylu boho. Oczywiście nadal znajdziecie tam coś tego typu. 
- Moja ukochana sukienka z Shein. Zapewne mój ulubieniec tego lata. jest naprawdę cudowna. Materiał też jest spoko, oczywiście bałam się, że przyjdzie jakiś worek jednak z Shein nigdy mi się nie trafiła rzecz słabej jakości. ( Bardzo proszę o kliknięcie click )
 dress - CLICK

3 komentarze:

Instagram