poniedziałek, 2 maja 2016

Nominations

Cześc!
Bardzo was przepraszam, że ostatni post opublikowany tu był 2 tygodnie temu ale niestety albo mam mnóstwo nauki albo jestem chora * w tym momencie piszę do was z gorączką i okropnym bólem gardła*. W przyszłym tygodniu wyjeżdżam na 5-dniową wycieczkę także na pewno pojawi się tu fotorelacja. Jak wrócę od razu za ostatnie poprawki w szkole i oczywiście za bloga. 
Wczoraj wybrałam się na zdjęcia po czym dzisiaj nie mogę podnieść z łóżka, no ale ciągłe zdjęcia w domu już są troszkę nudne. 
Dzisiaj w końcu wezmę co ciągle olewałam, czyli za nominacje do Liebster Blog Award. Nominowano mnie naprawdę dużo razu i stwierdziłam, że mogłabym odpowiedzieć na te ciekawsze pytania. Jedyne czym to u mnie się będzie różnic to nie mam zamiaru nikogo nominować tylko po prostu jeśli jakiś bloger chciałby to możecie odpowiedzieć na te same pytania co ja poniżej.  




1. Starasz się dążyć do swoich marzeń?

- Jasne, że tak. Zresztą jak każdy. Marzenia same się niestety nie spełnią. Ale właśnie chodzi o dążenie do postawionego sobie celu.
2. Jakiej piosenki najczęściej słuchasz?
- Ostatnio bez przerwy słucham Unstoppable - Sia
3. Co cię zmusiło do założenia bloga?
- Raczej nic mnie nie zmusiło. Po prostu był to efekt nudy, czymś co tak naprawdę nie miało być na stałe ale wyszło trochę inaczej hah. Dołączyłam do blogosfery jakieś 4 lata temu, kiedy blogowanie nie było tak modne jak teraz i po prostu było to czymś nowym, co chciałam wypróbować. 
4. Gdzie chciałabyś pojechać na wakacje?
- Zdecydowanie NY. Jestem zakochana w tym mieście i od zawsze moim marzeniem było tam pojechać.
5. Co twoim zdaniem jest porażką XXI wieku?
- Brak oryginalności. Przynajmniej w Polsce. Wszyscy wyglądają tak samo, zachowują aby dopasować się do grupy co jest totalnie bez sensu.


6. Ubierasz się w to co ci się podoba czy podążasz za modą?
- W to co mi się podoba. Nie cierpię kiedy ktoś tak bezmyślnie podąża za tym co jest modne, i każdy wygląda identycznie. Zdecydowanie fajniej mieć swój własny styl .
7. Twój ulubiony serial to?
- Oczywiście, bez żadnych wątpliwości - Gossip Girl/ Plotkara. Szczerze polecam! Mimo, że już dawno skończyłam wszystkie sezony, oglądam ciągle od nowa, bo nigdy mi się to nie znudzi.
8. Jakiego obcego języka chciałabyś się nauczyć i dlaczego?
- W perfekcji opanować angielski, a dlatego, że w dalekiej przyszłości zamierzam zamieszkać za granicą.
9. Wymień zalety prowadzenia bloga.
- Zalet jest naprawdę bardzo dużo, ale moim zdaniem taką najważniejszą jest to, że można pokazać siebie, wyrazić swoje zdanie na dany temat. Poza tym blog daje mi dużo satysfakcji.
10. Rzecz, bez której nie wyjdziesz z domu to?
- Standardowo- telefon. Nawet jeśli bateria pada, nie potrafiłabym wyjść bez telefonu. 
11. Co robisz kiedy nie masz pomysłu na posta?
- Po prostu go nie piszę. Zdecydowanie lepiej, aby posty pojawiały się rzadziej, ale byłyby ciekawe, dopracowane, niż pisać na przymus tylko po to aby daty na blogu się zgadzały. Czytelnicy widzą kiedy bloger pisał, bo ,,musiał". Lepiej po prostu poczekać aż jakiś fajny pomysł przyjdzie do głowy, a w tym czasie spróbować poszukać jakiś inspiracji. 


To by było na tyle. Mam nadzieję, że post wam się spodobał mimo, że jest troszeczkę oklepany. Bardzo przyjemnie mi się odpowiadało na pytania. Dziękuję, za każdą nominację, bo tak patrząc zauważyłam, że było ich naprawdę bardzo, bardzo dużo. Widzimy się w następnym poście. 
XOXO
jacket- click/ pants- H&M/ shoes- nike huarache

2 komentarze:

  1. Czeeść! :)
    Bardzo ładne zdjęcia i fajny outfit
    Masz cudowne włosy, tylko pozazdrościć ;)
    mam nadzieję, że odwiedzisz mój blog
    serdecznie zapraszam
    http://magda-ola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne odpowiedzi ☺ i cudowne zdjęcia 😚

    aniamojepasje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Instagram