piątek, 4 marca 2016

Ulubieńcy miesiąca- luty

Tak jak obiecywałam, ta seria będzie już pojawiać się regularnie, ponieważ są to posty, które zawsze mają najwięcej wyświetleń, komentarzy. Akurat z lutego mam mało rzeczy, które mogę określić za ulubieńców. Dzisiaj trochę więcej ciuszków - mam nadzieję, że się wam spodoba!

-Pianka do twarzy Under Twenty- Zdecydowanie jeden z najlepszych kosmetyków do twarzy. Żel do mycia twarzy tylko w postaci pianki. Bardzo fajnie oczyszcza i pozostawia gładką cerę. No i uroczy zapach arbuzowy. Naprawdę polecam!
- Tusz do rzęs Maybelline Lash Sensational- Mam ten tusz pewien czas, a dopiero teraz zaczęłam go używać i się w nim zakochałam. Super rozdziela włoski i je wydłuża. Bardzo fajny efekt nawet na moich króciutkich rzęsach. Co ważniejsze- bardzo długo się utrzymuje, nie ściera się (?). Tutaj też mogę polecić!
- Opaska z uszkami- Mam ją od ok. roku ale szczerze mówiąc dopiero się do niej przekonałam. Taka opaska będzie idealna na wiosnę/lato. Wygląda mega uroczo na głowie i spełnia rolę świetnego dodatku. Ja swoją kupiłam w Born Pretty Store jednak można ją już kupić w różnych sieciówkach.
- Okulary przeciwsłoneczne- Również mam prawie rok ale wcześniej, podobnie jak z opaską byłam średnio przekonana a teraz nie mogę doczekać się aby je założyć. Kupione w lucluc.com ale są dostępne też w innych tych chińskich sklepach.
- Bluza Adidas- Moja ulubiona bluza! Pasuje do wszystkiego. Pomimo, że jest sportowa super wygląda przy spódniczce. Materiał super, wykonanie też. Jedyny minus to, to że co 3 osoba już ją ma, a na tumblr pojawia się codziennie, no ale idzie przeżyć. Bluza jest świetna i to zdecydowanie mój ulubieniec!
- Czarna bluza z napisem Banggood- CLICK( PROSZĘ O KLIKNIĘCIE) Bardzo fajna bluza z Banggood.com. Lubię w niej ozdobne róże na rękawach. Przeważnie chodzę ubrana cała na czarno, tak więc zawsze nadają trochę koloru. Wykonanie jak na chiński sklep jest serio dobre.
- Koszula w kratę- CLICK ( PROSZĘ O KLIKNIĘCIE) Koszula z shein z kapturem. Uwielbiam ją. Po dojściu paczki od razu mnie zauroczy i naprawdę wam ją polecam. Wykonanie i materiał są super - zresztą z shein rzeczy zawsze przychodzą dobrej jakości, przynajmniej u mnie. Nigdy nie lubiłam koszul, a zwłaszcza takich ale stwierdziłam, że przydałaby mi się, a teraz mam zamiar pokupować w każdym możliwym kolorze. Serio polecam!
- Kurtka jeans Shein- CLICK (PROSZĘ O KLIKNIĘCIE) Idealna kurtka/bluza na wiosnę. Na początku obawiałam się tych wszystkich dziur, których jest bardzo dużo jednak na żywo, na ciele wygląda świetnie. Do tego naszywki na rękawach oraz duża na plecach. Naprawdę jest mega i polecam każdemu.
- Torba z frędzlami- Moja ulubiona torebka. Świetnie pasuje do wszystkiego. Jest dosyć spora więc u mnie idealnie spisze się na różne wyjazdy, których ostatnio będę miała sporo. Kupiona w New Yorker.
- Kigurumi jednorożec- Najlepsza rzecz na świecie. Moja ukochana, cieplutka piżamka. Polecam każdej osobie, która ceni sobie ciepło w zimę! Materiał jest milutki i wygodnie się w tym śpi. Ja swoje kupiłam na allegro. Są też inne wzory.

Z ulubieńcami widzimy się ponownie za miesiąc!
+ Bardzo proszę o poklikanie w linki, które są podane pod niektórymi rzeczami  

8 komentarzy:

  1. Świetne te ubrania są *_*
    poklikałam :D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Kigurumi <3 chciałam kupić, swego czasu, ale inne rzeczy były bardziej mi potrzebne
    drewniany-most.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam nigdy żadnej pianki do mycia twarzy. Może kiedyś jakąś kupię. Fajna koszula w kratę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale świetne masz tutaj rzeczy…chciałam napisać, która jest moja ulubiona ale sie nie da haha <3 Uwielbiam oglądać ulubieńców :) super przygotowane !

    flawlessbananaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne rzeczy :D
    Ta koszula w krate jest świetna :)
    Poklikane
    http://life-patuu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Torebka jest fantastyczna :)

    http://dancing-with-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna ta pidżama! ;D Pokażesz kiedyś w całej okazałości?
    Zapraszam do siebie: klik!

    OdpowiedzUsuń
  8. Opinie na temat tego tuszu są podzielone, jedni go kochają inni nienawidzą, ja ogólnie lubię tusze tej firmy więc kiedyś pewnie się skuszę ;)
    Zapraszam do mnie - dopiero zaczynam :)

    OdpowiedzUsuń

Instagram