piątek, 11 marca 2016

Chwilowe powiększenie ust? - Pompka do ust / Recenzja

Ostatnio otrzymałam moje zamówienie z Banggood.com. Zamówiłam 5 rzeczy, które oddzielnie szły w 3 paczkach. Jedną z nich była ,,pompka" do ust- czyli przedmiot do wykonywanie Kylie Jenner Challenge tylko w bezpieczniejszy sposób. Ogółem to nie mam pojęcia po co to zamówiłam. Efekt po tym jest oczywiście sztuczny, utrzymuje się ok. 30 minut. Tak więc chwilowa zabawka.
Oczywiście jeśli komuś podobają się takie napompowane usta to okej. Moja pompka na stronie Banggood jest oznaczona jako rozmiar L, są jeszcze S i M. Wszystkie 3 możecie już kupić na polskiej stronie za ok. 40 zł jednak ,,oryginalne" kupić można za ok. 100 zł. Moim zdaniem lepiej postawić na naturalność. Mimo tego, że nie jest mi to potrzebne fajne było coś takiego przetestować.
W paczce znalazło się również coś do pomalowania ust. Dwie matowe pomadki tak zwane: lakiery do ust oraz zwykła szminka. Lakiery- totalna klapa. Bardzo długo matowieją na ustach. Co gorsze przez 20 minut od pomalowania lepiej siedzieć z otartą buzią, bo nasze wargi się skleją. Niczym nie idzie tego zmyć. Trzeba po prostu trzeć dopóki się nie skruszy- więc totalna porażka. Jedyny plus to bardzo ładnie pachną ale co to daje. Kolory są też piękne, niestety nie mam zamiaru mieć tego więcej na moich ustach. Jeśli chodzi o pomadkę to tutaj sytuacja odwrotna. Jest świetna jeśli chodzi o wytrzymałość i jest do zmycia. No a jeśli chodzi o kolor to miał to być piękny brąz a na ustach to bordowy z czarnymi plamami. Dopiero po wycieraniu jednej wargi o drugą kolory się mieszają jednak nadal to nie jest kolor jaki chciałam i jaki był na zdjęciu. Mimo to może kiedyś ją użyje. Ale drugi raz bym jej nie kupiła.
Płynna pomadka do ust-  CLICK
Szminka- CLICK  

7 komentarzy:

  1. Mi tam taka pompka do ust nie jest potrzebna, nie dlatego że mam piękne usta ale dlatego że uważam że to jest nie potrzebne i tyle.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny post, a swoją drogą to myslalam ze efekt utrzymuje sie sporo dłużej, zapraszam http://magda-ola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobno jak duzo razy się to uzywa to z czasem efekt utrzymuje sie coraz dluzej :)

      Usuń
  3. Nie lubię efekty takich napompowanych ust, ale jestem ciekawa, jak bym z nimi wyglądała, haha :'D
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi żadne pompki do ust nie są potrzebne. Według mnie totalna głupota wydawać 100zł na coś, co utrzymuje się przez tak krótki czas. Można usta powiększyć konturówką lub jakimś powiększającym błyszczykiem do ust. Ale szminka cudoo! <3
    http://lifemadeleine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj, nie, już dość napompowanych ust! Ciesz się swoimi ustami, ich naturalnością i prawdziwym wyglądem. Poza tym, bez żadnych komplikacji i na dłuższy czas możesz powiększyć sobie usta zwykłą konturówką.

    Pozdrawiam,
    http://mademoisellepaulline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja osobiście mam bardzo małe i wąskie usta, chciałabym mieć większe, ale efekt po tego typu pompkach zupełnie mi się nie podoba. ;)

    Pozdrawiam i obserwuję,
    http://gronercik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Instagram