sobota, 6 lutego 2016

Jeśli wkładasz w marzenia całe swoje serce, nic nie będzie dla ciebie zbyt trudne.


Życie każdego z nas opiera się na dążeniu do tego co kocha, do swoich marzeń. Mówi się, że człowiek, który nie ma marzeń - umiera. To właśnie dzięki marzeniom żyjemy, wciąż się rozwijamy. Powinniśmy dążyć do ich spełnienia. Nie ważne jak bardzo nierealne nam się wydają. Marzenia nie mają limitu. A nawet jeśli - nikt go nigdy nie zdąży wyczerpać. Kiedy myślimy, że już spełniliśmy nasze wszystkie marzenia, nim się obejrzymy już w głowie pojawiają się kolejne cele, rzeczy które chcemy zrobić. Często nie są to cele zależne od nas. Ale to nie powód, aby się poddawać. Nie wolno wam się poddawać. Może okazać się, że jesteście tak blisko osiągnięcia szczytu, a wy nagle zrezygnowaliście. 
Nie ważne jakie macie marzenie. Liczy się, że robicie coś w kierunku aby to spełnić. Jeśli będziecie wkładać w to całe serce na pewno małymi krokami uda wam się osiągnąć to co chcecie. W spełnianiu marzeń pomoże wam również sama wiara w nie. Nic nie stoi wam na przeszkodzie do marzenia. W końcu bez nich nasze życie byłoby nudne, bezsensowne. Każdy skrycie o tym marzy. Naszym celem jest staranie się robienia codziennie jakiegoś kroku.
skirt- stradivarius/ t-shit- New Yorker/ coat- CLICK

8 komentarzy:

  1. Marzenia to jedna z tych rzeczy, które czynią nasze życie piękniejszym
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! <3 bardzo zmotywował mnie ten post. Zwłaszcza, że niedawno zaczynałam pisać bloga i mam dopiero jedną obserwcję ):Mam nadzieję, że kiedyś uda mi się osiągnąć to co tobie <3
    Mój blog<3. Będzie mi miło jeśli zaobserwujesz

    OdpowiedzUsuń
  3. Dokładnie :)nie warto rezygnować z marzeń :)
    zapraszam na konkurs u mnie ;) bardzo proste zasady :)
    http://grlfashion.blogspot.com/2016/02/wholesalebuying-wishlist-konkurs-wygraj.html

    OdpowiedzUsuń
  4. warto starać się spełniać marzenia:) kliknęłam w kurteczkę, a przy okazji - masz śliczne włosy!:)
    zapraszam do siebie!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie napisane, całkowicie się z Tobą zgadzam :)
    Śliczne zdj

    OdpowiedzUsuń
  6. trzeba sie starac z całych sił a napewno wszystko pojdzie dobrze
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny post! Bardzo motywujący :D
    http://life-patuu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Marzenia się spełniają , ale tylko wtedy gdy mocno tego chcemy . Tak więc warto gnać do przodu i dążyć do ich realizacji .

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń

Instagram