środa, 6 stycznia 2016

Dlaczego zmiany są dobre?

Na nowy rok postanowiłam zrobić w końcu porządki. Porządki, które ciągle trwają. Słowo ,,porządki,
kojarzy się nam z wycieraniem półek, układaniu książek na nich, posprzątaniu w szafkach... a ja postanowiłam zrobić nieco inne porządki. Postanowiłam uporządkować siebie. Wiąże się to również ze zmianami na moim blogu. Mówi się z reguły, że zmiany są dobre. Ale dlaczego? Po co nam to? Czy po każdej zmianie rzeczywiście będzie lepiej?

W końcu po pewnym czasie człowieka, u którego nie zachodzą żadne zmiany dopada monotonność. Codziennie to samo. Trwając w tym długo zaczynamy zatracać gdzieś sens życia. Sens tego wszystkiego. Potrafimy z góry powiedzieć co będziemy robić przez następny tydzień, bo jesteśmy zdania, że i tak nic się nie wydarzy, nie zmieni albo nawet tego nie chcemy. Nie robimy nic w tym kierunku. Najzwyklejsza zmiana fryzury, czy w przypadku dziewczyn - nałożenie innych kosmetyków na twarz, użycie innego koloru szminki to już krok, aby coś zmienić w sobie. Małymi krokami wyjdziesz z tej monotonności.
Każdy mój dzień wyglądał mniej więcej tak - szkoła, obiad, lekcje, komputer, spać. Jednak po pewnym czasie zaczęłam mieć tego dosyć. Zaczęłam szukać czegoś co mogłoby mnie zainteresować. Na początku z mniejszymi chęciami, lecz po pewnym czasie stało się to moim celem.
Celem, który za wszelką cenę chcę osiągnąć, gdyż chciałam wyjść z tego ,,stanu''.
Najlepszy cel do zmian miałam tuż pod nosem. Blog. Zmiana wyglądu, szablonu, postów i ogółem wszystkiego tutaj była bardzo potrzebna. Jednak bałam się - tak błahej rzeczy. Tutaj pojawia się pytanie. Dlaczego boimy się zmian? Bo musimy zacząć działać. Przeważnie wynika to z tego, że po prostu nam się nie chce. Nie chce nam się angażować w inne rzeczy. Bo po co? Jesteśmy zdania, że to nic nie da. Jednak gdzieś w środku wynika to też ze strachu, z naszego tchórzostwa. A chyba nie chcemy być tchórzami? Dlaczego tak bardzo trudno iść do tego fryzjera i ściąć włosy? Dlaczego boisz się iść na siłownie? Dlaczego boisz się zagadać do tej osoby? Dlaczego boisz się powiedzieć znajomym o blogu, czy kanale na youtube?
Po co to pisze? Dlaczego próbuje wmówić ci, że jesteś tchórzem skoro według ciebie wcale nim nie jesteś? Próbuje zmotywować cię do działania. Skoro nie uważasz się tchórzem - udowodnij. Wiem, czasami to wszystko może być naprawdę trudne. Ale w miarę swoich możliwości, albo nawet spróbuj przewyższyć swoje oczekiwania spróbuj zmienić coś. Chciałabym abyś miał chęci poprawić w sobie to co jeszcze potrzebuje tej obróbki, abyś nie bal się zmian. Rozwijaj się, swoje pasje, rób to na co masz ochotę, żyj pełnią życia, nie bój się. Pamiętaj, że zmiany z pewnością są dobre.

blouses- Zara

12 komentarzy:

  1. Zmiany są dla nas bardzo dobre, sama mam zamiar w tym roku zrzucić trochę kilogramów. Zapisać się na prawo jazdy i kilka innych rzeczy zrobić.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Zmiany są dla nas bardzo dobre, sama mam zamiar w tym roku zrzucić trochę kilogramów. Zapisać się na prawo jazdy i kilka innych rzeczy zrobić.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. warto zrobić jakieś zmiany, ale z głową :)
    ładne zdjęcia ;)

    By-Aleksandraa.blogspot.com zapraszam do mnie <<

    OdpowiedzUsuń
  4. Żeby coś zmienić trzeba chcieć i dążyć do tego. Samo nic się nie zrobi.
    Pozdrawiam, annenoele.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Naprawdę genialny post!!! Ja tak samo postępowałam w 2015 roku . Nic tylko w kółko to samo i tak pewnie ta monotonność mnie napadła . W 2016 chce chociaż część w sobie zmienić ,nie charakter bo tego się nie da zmienić ,lecz uczynek i postępowanie z innymi rzeczami :)Dzięki za ten post :) Czekam na więcej i dodaję cie do obserwowanych <3

    http://sisterschannelfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo motywujący post! Masz całkowitą rację - pomimo strachu powinniśmy działać, bo inaczej wpadniemy w rutynę, która jest najgorszym demotywatorem.
    www.mydifferentperspectiveblog.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też postanowiłam zrobić porządek ze sobą. I wraz z początkiem nowego roku wzięłam się do pracy!
    Świetne zdjęcia.
    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana fantastyczny, niebywale inteligentny post!
    Serdecznie gratuluje genialnego bloga!
    Tylko jest jeden maleński błąd, którego inne osoby nie dostrzegają bo nie są obyte w blogosferze (proszę, nie obrazaj sie, to tylko z woli pomocy).
    Osiem, tak na prawde identycznych zdjec, tylko z inna pozą/miną, nie wyglądają fajnie, szczególnie przy tak wspaniałej treści posta.
    Dodawaj mniej zdjęć, a jeśli juz koniecznie chcesz tak wiele to różniących się od siebie. Tutaj to piękne pierwsze i któreś z kolei gdzie się tak szeroko uśmiechasz, będą w sam raz.
    Powodzenia w blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje za radę! To naprawdę pomocne zwłaszcza teraz kiedy próbuje ulepszyć bloga więc dziękuje i postaram się coś z tym zrobić :)

      Usuń
  9. Mogła byś mnie zaskoczyć tymi porzadkami

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie wyglądasz na tym zdjęciu paa z gdańska

    OdpowiedzUsuń

Instagram