sobota, 30 stycznia 2016

5 sposobów na pozbycie sie trądziku

Zawsze zazdrościłam nieskazitelnej cery niektórym dziewczynom. U mnie zawsze pojawiała się możliwość obudzenia się z nowymi przyjaciółmi na twarzy. Przetestowałam przeróżne sposoby na pozbyciu się uciążliwych krostek i znalazłam moje ulubione oraz najbardziej skuteczne w moim przypadku. Nie obiecuje, że u was te sposoby się sprawdzą jednak warto je przetestować.
 ( zdjęcia poszczególnych produktów są pobrane z internetu)
1. Pasta cynkowa
Idealne rozwiązanie dla ,,rozbudowanego" trądziku jak i pojedynczych krostek. Pastę powinno się nakładać punktowo, ponieważ wysmarowanie nią sobie całej twarzy groźni jej okropnym wysuszeniem. Powinno trzymać się nią jak najdłużej. Efekt będzie wtedy szybszy. U mnie widać go było już po pierwszym użyciu. U niektórych widać go dopiero po tygodniu albo w ogóle go nie ma.
2. Maść Tormentiol
Tej maści używam od dawna. Można spokojnie nałożyć ją na całą twarz. Jednak polecam zrobić to weekend, bo ona oczyści wam twarz w taki sposób, że wszystkie brudny spod skóry nagle wszystko was wysypie ale tak szybko jak się pojawiły tak samo szybko znikną. Trzymamy ją do wchłonięcia. Po paru dniach moja cera jest po niej idealna. Dostaniecie ją na pewno w aptece za ok. 7-8 zł
3. Pasta do zębów.
Akurat to każdy ma w domu i w razie nagłej potrzeby możecie sięgnąć właśnie po pastę do zębów. Nakładać punktowo, ponieważ podobnie jak pasta cynkowa mocno wysusza skórę. U mnie efekty są dopiero po kilku dniach w przeciwieństwo do tej pasty cynkowej ale warto wypróbować.
4. Lód
,,Zamrożenie" pryszczy to równie dobre rozwiązanie. Tym sposobem można się jakiś pojedynczych krostek w jeden dzień. Jednak trzeba trochę się poświecić, gdyż najlepiej co godzinę przykładać kostki lodu oddzielnie na każdego pryszcza. Przy każdym potrzymać ok. 30 sekund bez przerwy i potworzyć czynność jeszcze raz a następnie ponawiać co godzinę, dwie.
5. Zdrowe odżywianie
Ta metoda to ,,tylko" rodzaj zapobiegania dalszemu pojawianiu się nowych ,,przyjaciół" na twarzy. Nasza dieta lub jej brak ogromnie wpływa na stan naszej cery. Jedząc ,,śmieci" to te same śmieci będziemy mieli na twarzy.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ostatnio zaczęłam współpracować z Choies.com i Banggood.com.
Obie firmy mają dobrze zaopatrzony asortyment.
 Co do jakości ubrań nie mogę się wypowiedzieć, bo jak wspomniałam współpraca dopiero się rozpoczęła. Wybrałam najciekawsze rzeczy, które z przyjemnością bym założyła.
Prosiłabym was oczywiście o poklikanie w niektóre rzeczy z tych sklepów.
Banggood ( prosze klknąc w ten link.) 

Choies.com


  CLICK1 / CLICK2 / CLICK3 / CLICK4 / CLICK5 / CLICK6

Banggood 
 

 CLICK1CLICK2CLICK3CLICK4 /  CLICK5CLICK6 

5 komentarzy:

  1. Oczywiście po klikane Kochana. Twoje rady z chęcią przekażę siostra one mają spory problem z trądzikiem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powchodzilam w linki i zapraszam do obserwowania kllaudus.blogspot.com jeszcze tam wiele nie ma ale sie pojawi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja polecam też maść z wit A. Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe sposoby, nazwa maści zapisana. Zerknę na nią w aptece :D

    mojfioletowykacik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Instagram