piątek, 1 stycznia 2016

Start



Po długiej nieobecności witam was z nową chęcią do pisania. Chwila przerwy, nowe pomysły - całkowite odmienienie bloga z mojej perspektywy. Mam nadzieję, że wy także zobaczycie zmianę. Zauważyłam, że mój blog nie jest taki jaki chcę. Patrzę na blogi blogerek, które obserwuje od dawna, oglądam ich piękne zdjęcia i czytam perfekcyjnie dopracowany tekst. U mnie nigdy tak nie było. Zdjęcia są smutne, ciemne, okropnej jakości. A u nich? Pogodne, rozjaśnione i wyglądają jak robione na profesjonalnej sesji. Na sprzęt nic nie poradzę ale stwierdziłam, że popracuje nad obróbką. Ale tekst. Zawsze chciałam mieć bloga z przemyśleniami, a posty będą trafiać do każdego czytelnika. Nadal tego chcę, jednak teraz posty będą pojawiać się na tematy, które są mi znane i potrafię się sensownie na nie wypowiedzieć. Od tej chwili wszystko będzie dopracowane, a posty z których nie jestem zadowolona w 100% nie będą publikowane. Design również mnie przytłaczał. Został zmieniony i myślę, że teraz idealnie pasuje do tematyki bloga.
W Wigilie minęły 2 lata bloga. To niesamowite, że nadal piszę. Jestem osobą, której wszystko nudzi się w tydzień, więc naprawdę dziwię się, że nadal tutaj jestem. Mam nadzieję, że wasze Święta były udane, spędzone z najbliższymi. Teraz jest już po sylwestrze. Nowy rok zaczynam z masą pomysłów na bloga. Bardzo prosiłabym również, abyście pod koniec stycznia napisali pod którymś z postów czy zauważyliście zmianę - na lepsze, na gorsze, czy w ogóle nic się nie różni. To mi bardzo pomoże w dalszych zmianach! Szczęśliwego nowego roku!

sweater- CLICK
coat- New Yorker
jeans- sinsay
shoes- ccc

4 komentarze:

  1. Jesteś śliczna! to nieprawda, że Twoje zdjęcia są smutne i ponure jest równie ładnie :) !

    OdpowiedzUsuń
  2. Najważniejsze, aby prowadzenie bloga i pisanie postow sprawialo Ci radość i przyjemność, reszta jakoś sama się ułoży, a i stali czytelnicy się pojawią :) :)
    2 lata to spory staż- więc dbaj o to ! :) cierpliwości i powodzenia życzę kochana :)

    pozdrawiam :)
    Daria


    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne zdjęcia .
    Nie smutne ale poważne i to jest super .
    Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń

Instagram