czwartek, 3 grudnia 2015

Oasap




spódniczka- CLICK / ogrodniczki- CLICK /  spodenki- CLICK
 
Totalnie zakochałam się tych rzeczach od Oasap. Przeglądając cały sklep stwierdziłam, że rzeczy z poprzedniego postu przeniosę tutaj i dołożę kilka rzeczy, bo naprawdę są super. Ta spódniczką z bluzka jest po prostu cudowna. Kimono, które uwielbiam i koronkowa sukienka.  Beżowa spódniczka to niebo. Myślę, że znajdzie się w moim pierwszym zamówieniu od oasap jak współpraca się uda. Dziwnym trafem spodobały mi się ogrodniczki. Nigdy mi się szczególnie nie podobały, ale te sama bym z chęcią założyła. No i troszkę letnie spodenki hah Wzór bardzo mi się podoba więc nie mogło ich tu zabraknąć.

 crop top i spódniczka- CLICK /sukienka- CLICK / kimono-CLICK 

spodnie- CLICK / kurtka- CLICK / legginsy- CLICK
 
 Tutaj mamy super jeansy z dziurami, legginsy też z dziurą oraz jak dla mnie idealną kurtkę na zimę.
Wszystkie te rzeczy bardzo mi się podobają i nie mam pojęcia co jest najlepszy. Macie jeszcze zestaw z poprzedniego postu. Kocham tą bluzę i muszę ją mieć hah

 bluzka- CLICK / bluza- CLICK / sweter- CLICK

2 komentarze:

  1. Cudowne ciuszki, tą spódniczkę na guziki uwielbiam :)
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Różowa kurtka jest cudowna <3 Zawsze mi się taka marzyła :D
    Poklikałam :)
    Mój kanał na yt
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń

Instagram