niedziela, 29 listopada 2015

WOŚP

Wielka orkiestra świąteczne pomocy- akcja dzieje się dopiero 10 stycznia, lecz zapisy na wolontariuszy już trwają! Pamiętajcie, że liczba miejsc jest ograniczona. Co prawda miejsc jest bardzo dużo to nie zapominajmy, że w akcji uczestniczą osoby z całej Polski, a z roku na rok chętnych coraz więcej. Możecie nim zostać wchodząc na stronę WOŚP, a tam dowiecie się reszty szczegółów, gdyż ja sama nigdy się nie zgłosiłam i nie wiem jak to dokładnie wygląda, a nie chce wprowadzać was w błąd. Oczywiście wolontariuszką będą już 3 rok, ale po prostu każdego roku chętnych zbierają w naszej szkole. Jedyne czego jestem pewna to gdy nie macie ukończonych 16 lat potrzebna zgoda rodzica lub opiekuna prawnego.
Podejmując się tego trzeba pamiętać, że pogoda nie będzie za piękna. Akcja rozgrywa się w zimę i trzeba przygotować się na całodniowe stanie na dworze. Jasne, że nie musicie zbierać cały dzień jednak tym więcej tym lepiej.  W każdej chwili możecie zrezygnować, oddać puszkę i przerwać kwestowanie. Jednak mam nadzieję, że wytrzymacie jak najdłużej!
Kochani pamiętajcie, że mnóstwo osób czeka na waszą pomoc i macie teraz świetną okazję. Zachęcam wszystkich do brania udziału!
skirt- CLICK / t-shirt- CLICK
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
DRESSGAL, OASAP, JOLLYCHIC
Ostatnio pare nowych firm zaproponowało mi współprace. Stwierdziłam, że spróbuję- przecież nic nie mam do stracenia. Jollychic to całkiem nowa i nieznana dla mnie firma. Ale widząc niektóre ciuchy to nie mogłam się nie zgodzić. Trudno było coś wybrać, bo z każdą kategorią, stroną znalazłam coraz więcej super rzeczy wartych pokazania. A Dressgal? Zdziwiłam się, ze ponownie do mnie napisali. Współpracowałam z nimi w lipcu i zrobili mały przekręt z kliknięciami i współpraca się zakończyła. Jednak uwielbiam ten sklep i zauważyłam, że napisał do mnie inny opiekun więc mam nadzieję, że sytuacja się nie powtórzy.


shoes- CLICK / dress- CLICK / coat- CLICK


                            shoes- CLICK / jacket- CLICK /jumpsuits- CLICK

4 komentarze:

  1. Świetne rzeczy, zwłaszcza te trzy ostatnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa stylizacja i super zdjęcia. Nie przepadam za WOŚP i wolę się w inny sposób udzielać w wolontariacie :)
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety miejsc na WOŚP już u mnie nie ma- mogły się zgłaszać tylko grupy zorganizowane. To wcale nie takie proste, na jakie wygląda- całe to zostanie wolontariuszem :c niestety, od dawna chciałam zostać wolontariuszką WOŚP.

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję, że uda mi się w tym roku wziąć udział w WOŚP i być wolontariuszem :D A co do ciuchów większość mi się podoba, ale sukienka czarna szczególnie :) Powodzenia z współpracami!

    martynakrysinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Instagram