wtorek, 17 listopada 2015

Whosalebuying


 Cześć!
Dzisiaj mam dla was paczkę od Whosalebuying!
Jestem strasznie zadowolona, jednak nie wiem co ja mam z tymi rozmiarami. Jak zamawiam z shein zawsze przychodzą rzeczy trochę za duże, a jak wybieram już niby idealny rozmiar to są rzeczy trochę za małe. Całe szczęście wchodzę w te rzeczy, bo strasznie mi się wszystko podoba hah. Materiał, w każdej rzeczy jest fajny więc tutaj duży plus jak na te chińskie sklepy. 
Zamówiłam 3 rzeczy- 2 t-shirty oraz kimono. Tak jak mówiłam wcześniej ze wszystkiego jestem zadowolona. 
- Szara koszulka z alienem marzyłam od dawna, jednak nigdzie prócz właśnie stron tego typu nie widziałam. Naprawdę cieszę się, że wreszcie ją mam. Materiał jest przyjemny, jednak mogłaby być troszkę większa. 
- Czarna koszulka z napisem hate you 2 na plecach. Nie wiem czy każdy czytał mój jeden z poprzednich postów, lecz  musicie wiedzieć że kocham kolor czarny. W takich ubraniach czuję się najlepiej. Akurat tutaj trafiłam z rozmiarem, a materiał o wiele lepszy niż w przypadku szarej koszulki. Przepraszam, że nie dałam zdjęcia an sobie jednak żadne szczerze mówiąc się nie nadawało.
- No i cudowne kimono. Zamawiając je nie byłam jakoś do niego przekonana ale postanowiłam zaryzykować i nie żałuję bo się w nim totalnie zakochałam. Materiał  jest okej, jednak o wiele bardziej wole z shein. No ale tutaj też te sklepy różnią się cenowo. Whosalebuying to naprawdę tani sklep i właściwie nie oczekujmy rewelacji jeśli chodzi o wykonanie. Mi się akurat dobrze trafiło i na ten moment oceniam sklep bardzo dobrze i mam nadzieję, że uda mi się utrzymać współpracę. 



T-shirt alien- CLICK
T-shirt Hate You 2 - CLICK
Kimono- CLICK

9 komentarzy:

  1. Kimonko super, poklikałam, poklikaj u mnie w dzisiejszym poście jak dasz radę. Pozdrówki

    OdpowiedzUsuń
  2. Super rzeczy!:)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam dużo pozytywnych opinii o tej firmie. Świetny t-shirt! :) Poklikałam:)
    olaablogg.blogspot.com -KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Kimono jest naprawdę świetne ;)

    yukinephoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne ubrania! Miałam ostatnio zamiar zamówić ten t-shirt 'Hate You' z dresslink, jednak byłby za mały na mnie :/

    Carrrolina Blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Naprawdę bardzo fajne rzeczy
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  7. O rany kocham te bluzki z kosmita <3
    http://joanna-szwed.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. te bluzki ma już chyba cały internet haha :D Ale i tak są bardzo ładne ;)
    Mój kanał na yt
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie te rzeczy świetne! Fajnie, że pozytywnie trafiłaś z zamówieniem:)

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń

Instagram