piątek, 2 października 2015

Założę bloga dla darmowych ciuszków!


Tyle dziewczyn zakłada bloga z chęci dostawania darmowych ubrań, czy innych rzeczy. Po prostu darmowe. To chyba najgorsze co może być. Sama mam współprace ale nawiązałam je dopiero po rocznym prowadzeniu bloga. Jeśli teraz zerwałaby ze mną każdy firma współprace na pewno nie przestałabym pisać. Blog pozwala wyrażać mi swoje opinie na różne tematy i poznawać inne. Jest dla mnie naprawdę ważny i aż serce się kraja widząc blogi, na których znajdziemy jedynie wishlisty itp. Osoby te * nie można nazwać ich blogerami* nie widzą chyba, że współprace to spora odpowiedzialność. Tak samo jak inni mówią, że blogerki to tylko naciągają te firmy. Uwierzcie, że mnóstwo blogów przedstawiając jakieś stylizacje by upadło jakby firmy nie zawierały już współprac. Dlaczego? Po jakimś czasie skończyłyby się ubrania w ich szafach. A tak można pokazywać ciągłe nowości.

Zakładanie bloga z chęci na darmowe rzeczy jest naprawdę żałosne. Zresztą myślę, że coraz więcej osób i wszystkie te firmy zauważają to. Każda lepsza firma na pewno nie podejmie współpracy z pierwszą lepsza blogerką. Dlatego kiedy jakiś sklep chce ze mną współpracować i to on ubiega się o współprace to czuję, że coś już jednak osiągnęłam, bo żeby zacząć współpracę trzeba mieć już jednak coś na koncie.
Tak naprawdę takie osoby zniżają poziom nastoletnich blogerek. Zostają wrzucane do jednego worka co jest niezbyt okej. Więc proszę, jeśli czyta to jakaś osoba chcąca albo już prowadząca bloga dla korzyści nie rób tego, nie zakładaj, usuń.





   Jacket- CLICK / T-shirt- New Yorker/ Pants- H&M/ Shoes- Allegro/ Bag-Vinted/
Necklace CLICK

5 komentarzy:

  1. Ehh niestety właśnie takie blogi są coraz częściej spotykane. Moje pierwsze współprace rozpoczęłam po ponad roku blogowania, teraz mam już kilka 'aktywnych', jednak nie są one dla mnie najważniejsze w prowadzeniu bloga.
    Fakt, faktem, gdy komuś zależy tylko na współpracach to sprawia wrażenie osoby hmm... 'narzucającej się?, wykorzystującej?'. Trochę szkoda, że blogerski świat zmienia się w świat, który chce jedynie zarabiać, a nic z siebie nie dawać.


    Carrrolina Blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze mowisz. Rowniez kiedys poruszyłam ten temat.
    Wiadomo ze zawsze dostawanie fantow jest miłe ale sadze ze nie tedy droga. Niestety coraz wiecej pseudo blogerow zakłada blogi tylko dla korzyści. To przykre

    OdpowiedzUsuń
  3. Dokładnie ! Ja zakładając bloga nie wiedziałam, że coś takiego jak współpraca z firmami istnieje. Prowadzę bloga bo lubię, bo jest to moja pasja i każdy szczery komentarz cieszy mnie. Cieszy mnie, że ludzie czytają moje wypociny(xd) i to powinno być głównym celem naszego bloga a nie współprace z firmami. I to co napisałaś, że takie osoby zniżają poziom nastolatek to również masz rację.
    Fajny post i obserwuję od dawna :)

    http://mylittleworld-paulablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. niektorzy tak robia, ale potem karma wroci i nic takiego nie osiagna:)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślę tak samo! Jest mnóstwo blogerek, które na blogach mają tylko wishlisty i współprace. Takie blogerki nic nie osiągną :))
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Instagram