środa, 14 października 2015

Moje MUST HAVE - Jesień

Cześc!
Dawno nie było takiego postu, a ostatnio shein zaproponowało mi napisanie takeigo jesiennego must have. Z wszystkich rzeczy utworzyłam różne pomysły na outfity. Ubranie wybierałam ze stron- Shein, Romwe oraz Lucluc.

T-shirt- CLICK / Kimono- CLICK / Pants- CLICK / Shoes- CLICK

 Cardigan- CLICK / T-shirt- CLICK / Pants- CLICK / Shoes- CLICK 


Blouse- CLICK / Pants- CLICK / Bag- CLICK / Shoes- CLICK 

Który zestaw podoba wam się najbardziej?

4 komentarze:

  1. Super jest ta narzutka, spodnie i buty z Shein ! Z lucluc podobają mi się spodnie <3

    http://mylittleworld-paulablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatni najlepszy :) Ale generalnie wszystkie super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy zestaw <3 Poklikałam. Kochana, poklikasz u mnie? : http://www.wlosymuszabycdlugie.blogspot.com/2015/10/jesienne-trendy-w-shein-czyli.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Buty z Shein są świetne! Widziałam takie w hm i planuję kupić :)
    olaablogg.blogspot.com -KLIK

    OdpowiedzUsuń

Instagram