czwartek, 29 października 2015

Często mówi się, że motywacja nie trwa długo. Tak samo z kąpielą, jednak zaleca się ją stosować codziennie. Pamiętajcie, że nie ważne jaki cel sobie postawicie, nad jakim pracujecie musicie robić to codziennie. Jednym z celów większości nastolatek jest zrzucenie kilku kilogramów. Nie jest to takie proste. Albo brak motywacji, lub silnej woli. Miesiąc bez słodyczy, fast foodów itp. Sporo trochę? Faktycznie ciężko zrezygnować, ale pomyślcie sobie, że to tylko miesiąc. Jeszcze tyle napchacie do siebie tych śmieci,że miesiąc to przy tym naprawdę mało. A po tym mogą pojawić się już pierwsze efekty, a wtedy motywacja sama się pojawi. Jeśli chodzi o ćwiczenia. Mówi się, że pierwsze 2 tygodnie są najgorsze. Później zaczynamy się już przyzwyczajać.
Przyznam szczerze,że nigdy nie wytrzymałam dłużej niż te 2 tygodnie hah. Jednak po tylu męczeniach z Chodakowską, wolałam już zostać taka jaka jestem haha. Więc jestem tutaj słabym przykładem, ale w internecie zobaczycie miliony zdjęć efektów. Jeśli chodzi tutaj o motywacje to polecam kupić coś do ubrania, co wam się mega podoba w rozmiarze, który chcielibyśmy mieć haha
Kolejną sprawą jest to, że nie wystarczy wypisać sobie wszystkiego co chcemy w przyszłości. Trzeba zacząć dążyć co tego już teraz w miarę swoich możliwości. Bez ciężkiej pracy nie osiągniemy. Nie poddawajmy się tak szybko.
cardigan- click / pants-sinsay/t-shirt- dresslink/ shoes-ccc 

   Wholesalebuying 
 Ostatnio wholesalebuying napisało do mnie o współprace i poprosiło o zrobienie kolażu więc oto on! :)
Firma od początku mi się spodobała dlatego się zgodziłam. Jest tam mega dużo rzeczy, które chętnie chciałabym mieć u siebie, a tutaj widzicie tylko małą część nich. Wystarczy wejść na ich stronie i od razu widać, że sklep jest bogaty w asortyment i można tam kupić praktycznie wszystko. Jestem w trakcie zamawiania 1 zamówienia i już się nie mogę doczekać. Bardzo prosiłabym o poklikanie we wszystkie linki.



7 komentarzy:

  1. Bardzo fajne fotki :) Poklikałam wszystko,jak możesz wpadnij do mnie też :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Poklikane :D świetnie,że firmy piszą do ciebie o współprace :)
    http://edytaduszynska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi w sumie motywacja długo nie zajmuje. Ja jak sobie coś postanowię to tak musi być i koniec :)
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja ćwiczyłam mel b trening brzucha i nie jadłam słodkiego...jeśli nie było go w domu. Jak je widziałam to aż musiałam zjeść :D Podchodzę już chyba z 4 razy do mel b trening nóg ale nie mogę wytrzymać przez 2 tygodnie. Też kiedyś ćwiczyłam z Chodakowską i po 3 minutach miałam dosyć xd
    Fajny post i zdjęcia :)

    http://mylittleworld-paulablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super post! Masz rację! Nie mogę się poddawać . hehehhe :) super jest *-* + ŚLICZNE zdjęcia :)

    http://the-royal-lady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. do cwiczen tez nie jestem sklonna, ale do biegania juz bardzo!:)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Instagram