wtorek, 22 września 2015

Lucluc, Romwe, Shein, BornPrettyStore

Cześc kochani!
Dzisiaj przychodzę do was z krótkimi recenzjami produktów, które niedawno otrzymałam. Jednak zanim przejdę do tematu postu, krótko opowiem co u mnie. Tak więc, od poniedziałku do piątku nawet nie uruchamiam komputera. Moje dni wyglądają tak: szkoła, lekcje, spac. Nie mam pojęcia jak wytrzymam tak cały rok, no ale będzie tyko gorzej. Postaram się, aby posty pojawiały się w każdy weekend, bo o środku tygodnia nawet nie ma mowy. Właściwie to na tyle, piszcie w komentarzach co u was słychac!

  Tennis skirt Lucluc.com(CLICK) - Wykonanie? Super. Materiał? Super. Rozmiar? Tragedia. Spódniczka sama w sobie jest cudowna. Mam już jedną Tennis skirt od lucluc i rozmiar idealny, a tutaj wziełam identyczny a przyszła 2 cm mniejsza w pasie, a o długości nie wspomnę. Wystarczy,że zrobie krok i wszystko z tyłu na wierzchu. Ogromna szkoda, bo zakochałam się w tej spódniczce. Niestety nie podam wam linku, bo chwilowo brak jej na stronie.
  T-shirt Romwe.com (CLICK)- Koszulka idealna. Od dawna polowałam na koszuleczkę z kaktusami. Ta z romwe jest naprawdę super. Rozmiar się zgadza, materiał jest też ok. Z czystym sumienie mogę wam ją polecic. To dopiero moja pierwsza rzecz z tego sklepu ale nieźle się zapowiada!
  Kurteczka/bluza Shein.com (CLICK)  - To moja pierwsza rzecz od Shein i jestem w 100% zadowolona. Kurteczka jest serio cudna. Wykonanie i materiał są naprawdę fajne więc to również mogę polecic. Z rozmiarem nie było żadnego problemu. Mam nadzieję,że uda mi się utrzymac z nimi współpracę.
BornPrettyStore.com - Tym razem zamówiłam 4 naszyjniki. Każdy z nich mi się mega podoba. Nic nie jest uszkodzone ani nie posiada żadnej wady. To chyba moja najlepsza paczka od nich. Naszyjniki z zawieszkami najbardziej mi się spodobały. Jak widac na zdjęciu zamówiłam 2 kolory- bezbarwny oraz fioletowy. Strasznie spodobał mi się także naszyjnik w typie chokera- przylegający do szyi. Bardzo fajnie wyglądają te kwiatki, a do tego dodano w zestawie bransoletkę! No i ostatnio zwykły wisiorek, który na stronie średnio mi się podobałam ale zamówiłam go z resztek dolarów jakie mi zostały. Na żywo jest o wiele lepszy. Ciągle go noszę haha. Dodatkowo mam dla was kod zniżkowy na zakupy w tym sklepie RKST10 .  Wysyłka jest darmowa na cały świat więc myślę,że się opłaca.

11 komentarzy:

  1. Bardzo ładne rzeczy sobie wybrałaś :)
    Poklikałam i mam nadzieję,że znajdziesz chwilę,aby wpaść do mnie i również poklikać.
    Pozdrawiam,
    www.magdalenaklak.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne rzeczy. Bardzo podoba mi się bluzka w kaktusy!
    Zapraszam LIVER MORIUM- klik!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko poklikałam,jak możesz to kliknij i u mnie : http://www.wlosymuszabycdlugie.blogspot.com/2015/09/cndirect-sklep-w-ktorym-kazda-kobieta.html

    OdpowiedzUsuń
  4. ładna bluzka!:)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Super są te naszyjniki tatuaże. Fajna kurteczka :)

    http://mylittleworld-paulablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie było nawet dobrze ze szkołą, ale dzisiaj to po prostu tragedia!
    Fajne rzeczy! Bardzo podoba mi się kurteczka.
    http://written-by-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. poklikane !
    super naszyjniki :)
    zapraszam
    http://my-secret-dreamx3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. wszystko bardzo fajnie wygląda ;) http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne rzeczy zamówiłaŚ !

    moszovska-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda,że ta spódniczka przyszła za mała wygląda super :)
    http://yolooliwkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne rzeczy sobie wybrałaś.Zapraszam do mnie :) asiaczajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Instagram