poniedziałek, 7 września 2015

Heej.
Jak pierwsze dni szkoły? U mnie całkiem dobrze. 1 gimnazjum trochę mnie przeraża ale później będzie już tylko gorzej ( pocieszające).
Przepraszam, że ostatni post pojawił się ponad tydzień temu, ale w ogóle nie miałam ochoty pisać tutaj. Nie miałam zdjęć, bo pogoda jest ostatnio okropna, a robienie zdjęć w domu to ostatnia rzecz, na którą mam chęć. Stwierdziłam, że rezygnuję z regularnego pisania * albo chociaż prób*. Posty będą pojawiać się wtedy kiedy naprawdę będę chciała coś napisać. Lepsze chyba posty dopracowane i pisane z pasji, niż takie byle co, żeby tylko było. Nie potrafię określić, co ile będą pojawiać się nowe posty. Czasami mogą być co tydzień, dwa..albo codziennie jeśli tylko będę miała ochotę. Mam nadzieję, że spodoba wam się taka zmiana. Od teraz będę dodawać rzeczy, z których w 100% jestem zadowolona.
Na tego posta nie chce ,,marnować" żadnych zdjęć także wstawiam wam kilka z telefonu.
Tak więc, do następnego!
 
 

2 komentarze:

  1. Podoba mi się ta druga stylizacja ^^ I masz rację z tym dodawaniem postów. Lepiej jeden a porządny niż tysiące bezsensownych. 1 gim. nie jest zła ;) Druga też nie :) Ja jestem teraz w 3 gim. i mam taki nawał nauki, zajęć dodatkowych i zad. domowych, że aż to jest przerażające ;o Powodzenia w nowym roku szkolnym :)

    http://paullalife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zdjecia ;)
    Skad masz te biale buty?
    xx // mój blog

    OdpowiedzUsuń

Instagram