niedziela, 27 września 2015

Współpraca.

Cześć! 
 Sporo osób pyta się mnie na czym polega taka współpraca bloga z sklepami odzieżowymi itp. , jak się zaczęła, jakie firmy najbardziej polecam i wiele innych pytań. Stwierdziłam, że mogę opisać jak wygląda moja współpraca, z każdym sklepem.
Myślę, że teraz to większość wie co to jest ale dla jasności wyjaśnię.
Współprace z blogerkami podejmują głównie firmy zagraniczne. Polega to na tym, że blogerka poleca ich sklep, a sporo osób dzięki niej wchodzi na tą stronę i często coś kupuje. W zamian firmy te w zależności od tych statystyk pozwalają wybrać z swojego sklepu parę rzeczy do określonej ceny, lub po prostu mówią ile mogą dolarów* przeważnie wszystko jest w dolarach* wydać. Skąd te firmy wiedzą, że to właśnie dzięki tej i tej blogerce ktoś zamówił tą i tą rzecz.
Na początku współpracy uzyskujemy link, który musimy dodawać do każdej rzeczy z nich sklepu * na koniec normalnego linku do rzeczy* jaką chcemy pokazać na blogu. Wtedy oni mogą sobie kontrolować ruch naszej strony.

  Jak zacząć współprace? Jeśli spodobał się nam jakiś sklep i na stronie mamy podany e-mail przeznaczony dla blogerek, wystarczy napisać do nich- oczywiście w ich języku, najczęściej angielskim. Ja jednak wolę poczekać, aż firma sama do mnie napisze i to oni będą ubiegali się o współprace. Nie ukrywajmy, że wtedy traktują cię lepiej i na lepszych warunkach- przynajmniej tak to zauważyłam w moim przypadku. jednak jak już chcemy napisać sami to co powinno się znajdować w takich zgłoszeniu?
Na początku wypada się przedstawić i z jakiego bloga jesteś. Podać statystyki swojego bloga, ponieważ każda firma ma swoje wymagania. Tak naprawdę to takie niezbędne informacje. Możecie
opowiedzieć coś o sobie, jeśli umiecie dobrze angielski, natomiast kiedy posługujecie się za pomocą tłumacza google- zostawcie to tak jak jest. 

 Co dalej?  Kiedy my pisaliśmy do firmy- Jeśli odpiszą nam, że chcieliby zacząć współprace, ale najpierw przed uzyskaniem paczki muszą sprawdzić nasz ruch- tygodniowy,miesięczny. Czyli na blogu musicie umieścić post z rzeczami, które najbardziej wam się podobają, podać do nich link z danym przez sklep przyrostkiem. Po kilku dniach skontaktują się z wami, czy chcą dalej współpracować. Ale kiedy to firma napisze do was- Ostatnio napisało do mnie Shein, spytali się czy mam ochotę współpracować, a potem mówili żebym wybrała jedną rzecz z nich specjalnego linku do blogerek- jest tak sporo ciuchów w różnych cenach i po prostu w pierwszej paczce miałam stamtąd coś wybrać. Podobnie miałam z Romwe. Po otrzymaniu paczki następnego dnia pytali się czy chcę kontynuować. I wtedy mogłam wybierać już z całego sklepu. Z każdym sklepem jest inaczej więc sami się przekonacie.


  Z jakimi sklepami ja współpracuje, I jak to mniej więcej wygląda? Aktualnie współpracuje z: Shein, Romwe, Lucluc, Bornprretystore i nie jestem pewna czy z Dressgal.
 BornPretyStore- Tutaj mam współprace w kategorii biżuterii i akcesori do włosów. Jestem bardzo zadowolona z współpracy, To chyba jeden z nielicznych sklepów, w których nie trzeba zbierać tych klików i nie patrzą się na statystyki. Korzyści czerpią z tego- każdej blogerce dają kod zniżkowy na zakupów  ich sklepie, dla ich czytelników. Jeśli kod zostanie użyty kilka razu* czyli po prostu ktoś coś zamówi z użyciem tego kodu*. Jeśli nikt nie będzie z niego korzystał po prostu zrywają współprace. Ja współpracuje z nimi od lutego(?) więc to moja najdłuższa współpraca. * sami do mnie napisali*
  Lucluc- Współpracuję z nimi od czerwca. Tutaj bardzo patrzą się na statystki. Bardzo fajne jest to, że jak chce coś zamówić nie muszę przez e-maila tylko oni przelewają mi określoną liczbę punktów na konto, które zamieniają się w dolary. Jednak współpracując musicie być czuje, bo ostatnio chcieli coś oszukiwać z tymi klikami. Całe szczęście wszystko się wyjaśniło i teraz blogerki mają dostęp do kontrolowania swojego ruchu. * tutaj nie pamiętam czy ja, czy oni*
 Romwe- Z tą firmą zaczęłam niedawno współpracować. Dostałam od nich dopiero 1 paczkę, a teraz czekam na kontakt z nich strony. Jak na razie wszystko jest dobrze. Tutaj jednak trzeba mieć wysokie statystyki. Pod każda rzeczą musi wam kliknąć 100 innych osób. * Nie jestem pewna kto się ubiegał o współprace, bo odpisali mi po 7 miesiącach haha*
 Shein- Tutaj jestem jak na razie najbardziej zadowolona. Odpisują szybko, uczciwi. Wczoraj zamówiłam drugą rzecz i mam nadzieję, że nie ostatnią. * Sami do mnie napisali*
 Dressgal- Tutaj na początku było wszystko super. Dostałam paczkę jednak mają wysokie wymagania. W końcu po 2 tygodnia milczenia odpisali, że spełniam warunki i chcą dalej współpracować oraz dadzą mi znać. Po kolejnych 2 tygodniach odpisują, że mój ruch jest za mały i ponownie milczą. Współpraca raczej jest zerwana, bo nie odpisują na e-maile. Słyszałam, że sporo blogerek ma z nimi problem- tak więc nie polecam. * Sami do mnie napisali*
 koszulka- CLICK

wtorek, 22 września 2015

Lucluc, Romwe, Shein, BornPrettyStore

Cześc kochani!
Dzisiaj przychodzę do was z krótkimi recenzjami produktów, które niedawno otrzymałam. Jednak zanim przejdę do tematu postu, krótko opowiem co u mnie. Tak więc, od poniedziałku do piątku nawet nie uruchamiam komputera. Moje dni wyglądają tak: szkoła, lekcje, spac. Nie mam pojęcia jak wytrzymam tak cały rok, no ale będzie tyko gorzej. Postaram się, aby posty pojawiały się w każdy weekend, bo o środku tygodnia nawet nie ma mowy. Właściwie to na tyle, piszcie w komentarzach co u was słychac!

  Tennis skirt Lucluc.com(CLICK) - Wykonanie? Super. Materiał? Super. Rozmiar? Tragedia. Spódniczka sama w sobie jest cudowna. Mam już jedną Tennis skirt od lucluc i rozmiar idealny, a tutaj wziełam identyczny a przyszła 2 cm mniejsza w pasie, a o długości nie wspomnę. Wystarczy,że zrobie krok i wszystko z tyłu na wierzchu. Ogromna szkoda, bo zakochałam się w tej spódniczce. Niestety nie podam wam linku, bo chwilowo brak jej na stronie.
  T-shirt Romwe.com (CLICK)- Koszulka idealna. Od dawna polowałam na koszuleczkę z kaktusami. Ta z romwe jest naprawdę super. Rozmiar się zgadza, materiał jest też ok. Z czystym sumienie mogę wam ją polecic. To dopiero moja pierwsza rzecz z tego sklepu ale nieźle się zapowiada!
  Kurteczka/bluza Shein.com (CLICK)  - To moja pierwsza rzecz od Shein i jestem w 100% zadowolona. Kurteczka jest serio cudna. Wykonanie i materiał są naprawdę fajne więc to również mogę polecic. Z rozmiarem nie było żadnego problemu. Mam nadzieję,że uda mi się utrzymac z nimi współpracę.
BornPrettyStore.com - Tym razem zamówiłam 4 naszyjniki. Każdy z nich mi się mega podoba. Nic nie jest uszkodzone ani nie posiada żadnej wady. To chyba moja najlepsza paczka od nich. Naszyjniki z zawieszkami najbardziej mi się spodobały. Jak widac na zdjęciu zamówiłam 2 kolory- bezbarwny oraz fioletowy. Strasznie spodobał mi się także naszyjnik w typie chokera- przylegający do szyi. Bardzo fajnie wyglądają te kwiatki, a do tego dodano w zestawie bransoletkę! No i ostatnio zwykły wisiorek, który na stronie średnio mi się podobałam ale zamówiłam go z resztek dolarów jakie mi zostały. Na żywo jest o wiele lepszy. Ciągle go noszę haha. Dodatkowo mam dla was kod zniżkowy na zakupy w tym sklepie RKST10 .  Wysyłka jest darmowa na cały świat więc myślę,że się opłaca.

poniedziałek, 7 września 2015

Heej.
Jak pierwsze dni szkoły? U mnie całkiem dobrze. 1 gimnazjum trochę mnie przeraża ale później będzie już tylko gorzej ( pocieszające).
Przepraszam, że ostatni post pojawił się ponad tydzień temu, ale w ogóle nie miałam ochoty pisać tutaj. Nie miałam zdjęć, bo pogoda jest ostatnio okropna, a robienie zdjęć w domu to ostatnia rzecz, na którą mam chęć. Stwierdziłam, że rezygnuję z regularnego pisania * albo chociaż prób*. Posty będą pojawiać się wtedy kiedy naprawdę będę chciała coś napisać. Lepsze chyba posty dopracowane i pisane z pasji, niż takie byle co, żeby tylko było. Nie potrafię określić, co ile będą pojawiać się nowe posty. Czasami mogą być co tydzień, dwa..albo codziennie jeśli tylko będę miała ochotę. Mam nadzieję, że spodoba wam się taka zmiana. Od teraz będę dodawać rzeczy, z których w 100% jestem zadowolona.
Na tego posta nie chce ,,marnować" żadnych zdjęć także wstawiam wam kilka z telefonu.
Tak więc, do następnego!
 
 

Instagram