poniedziałek, 17 sierpnia 2015

Ulubieńcy miesiąca lipiec/sierpień


Cześć kochani! Dawno nie było tutaj ulubieńców więc postanowiłam znowu ruszyć z takimi postami. Zawsze przeszkodą było to, że po prostu nie mam talentu do robienia zdjęć różnych przedmiotów. Oczywiście chodzi mi o takie artystyczne zdjęcia jak robią to inne blogerki. Stwierdziłam jednak, że w tych postach bardziej liczy się opinia różnych produktów niż samo zdjęcie hah. No to chyba bez mojego dalszego przeciągania, zaczynamy.

- Odżywka Gliss Kur- zdecydowanie najlepsza odżywka na matowe włosy. Sprawia, że moje włosy wyglądają na o wiele zdrowsze oraz nadaje im lekkiego blasku. Całkiem nieźle poprawia stan naszych włosów jeśli chodzi o łamliwość i rozdwajające się końcówki. Zresztą do tego jest przeznaczona. Chroni także włosy przed moim codziennym prostowaniem. Więc jak najbardziej wam polecam!
- Suchy szampon Batiste- Hit tego roku. Ten szampon jest wszędzie. Wszystkie blogerki, youtuberki (?) gorąco go polecają. Dlaczego? Sama się dziwiłam co jest takiego w tym produkcie. Może to zasługa ładnego opakowania? Ostatnio wszedł do rossmanna dlatego go kupiłam, na sprawdzenie. I okazało się, że ten szampon jest serio rewelacyjny. W wakacje nie chce mi się myć codziennie włosów, ale robię to żeby nie mieć przetłuszczonych(?), brudnych włosów. A dzięki niemu spokojnie można sobie czasem odpuścić, popsiukać nim po prostu włosy i wyglądają jak świeżo umyte. Naprawdę polecam każdej dziewczynie hah
(Wiem, że szczotka powinna być w kategorii włosów, ale zdjęcie razem, trzech produktów wyszło zamazane dlatego jest oddzielnie).
-Tangle teezer - Kolejny hit. Najbardziej polecana szczotka na świecie. Mam ją kilka miesięcy i naprawdę jest świetna. Po umyciu moje włosy są kompletnie nie do rozczesania, a ona i tak sobie z nimi poradzi- nie wyrywając włosów oraz bezboleśnie. Fajnie się nią też tapiruje włosów. Wiadomo to tylko szczotka ale jak ktoś ma ,,trudne włosy" to powinien zainwestować. Kiedyś były one w cenie 60 zł, teraz spadła ona o połowę. Ja posiadam nowszą wersję szczotki. Podobno różni się tylko tym, że się nie otwiera. Dla mnie to nie robi różnicy. Szczotkę też niedawno wprowadzono do rossmanna.
- Krem BB Under Twenty- najlepszy bb jaki miałam. Mam go od marca a ciągle te samo opakowanie. Może nie za specjalnie maskuje wypryski, jednak ja tego nie potrzebuję. Świetnie za to wyrównuje koloryt twarzy i pozbywam się dzięki niemu okropnych czerwonych plam na policzkach. Twarz się po nim lekko świeci,a el zawsze można użyć pudru.
- Krem nawilżający Kolastyny - pierwsze co mnie ,,oczarowało" w kremie był jego zapach. Krem na odżywiać skórę oraz ją wygładzić. Myślę, że spełnia oba te warunki. Fajnie też, że matuje skórę więc używam go zawsze przed nałożeniem jakiegokolwiek makijażu.
- Puder Manhattan- Świetnie matuje i rozświetla cerę. Można używać go nawet zamiast kremu bb czy podkładu. Zawsze po pudrze swędzi mnie okropnie skóra. Ten widocznie musi mieć jakieś delikatniejsze składniki, bo nic się nie dzieje. Moim zdaniem starcza an dosyć długo bo mam go o końca marca a nadal nie widać, że był używany.
- Perfumy MEXX- Zdecydowanie moja ulubiona firma, jeśli chodzi o perfumy. Ten zapach bardziej kojarzy mi się z latem, bo jest słodszy. Dziwne, że mi się podobają, bo nie lubię słodkich zapachów. Każdy gustuje w czym innym, ale jeśli chodzi o perfumy mexxa to strasznie polecam.
- Eyeliner w pisaku Eveline- Nie znam się na eyelinerach i nie wiem jaki powinien być, aby uznać go naprawdę dobrym kosmetykiem. Ten z Eveline spokojnie utrzymuje się cały dzień na powiece, nie rozmazuje się i łatwo robi się nim kreski. Tylko tyle mogę o nim powiedzieć hah.
- Power Bank- Ratująca życie rzecz. A właściwie przenośna ładowarka. Zawsze w momencie kiedy telefon jest mi najbardziej potrzebny- jest po prostu rozładowany. Każdy chyba poznał to uczucie. No i tutaj możemy podłączyć telefon do power banku i od razu ładujemy telefon. Ja swój kupiłam na trendmani.pl i mogę wam polecić tą stronę.
- Okulary- Moje ulubione pochodzą z Lucluc.com (click). Jeśli chodzi o wykonanie to jest bardzo dobre. Spadły mi już wiele razu i nic się nie stało. W lucluc macie bogaty wybór jeśli chodzi o  okulary. Jednak to mój ulubiony model!
CLICK
 - Tennis Skirt- Nie mogło ich tu zabraknąć. Zdecydowanie moi ulubieńcy. Niestety spódniczki posiadam tylko w 2 kolorkach. Mam jednak zamiar pozamawiać ich więcej, bo naprawdę są cudowne. Totalnie się w nich zakochałam hah. Swoje 2 kupiłam tutaj -----> Fiooletowa CLICK Czarnaa CLICK
W 2 ostatnich postach możecie zobaczyć jak w nich wyglądam :)
Dobrze. To już wszyscy moi ulubieńcy tego lata. Mam nadzieje, że spodobał się wam post i piszcie czy chcecie więcej ulubieńców!

23 komentarze:

  1. Świetny wpis i ładne zdjęcia :) Ta czarna spódniczka bardzo mi się podoba :)
    http://milaa-my-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. tez lubie tt :)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Interesujący post! Śliczny powerbank! zapraszam do mnie http://coco-fashion2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetni ulubieńcy! Uwielbiam suche szampony Batiste oraz Tangle Teezer! ;)

    http://neverstopdreaminggg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny post!
    blog bardzo przypadł mi do gustu! a spodnice i okulary są boskie!

    mrsdalibor.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Suchy szampon Batiste jest świetny, wypróbuj też z Oriflame;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam Batiste
    A tangle teezer jest idealny dla gęstych włosów jak na razie mi rozczesuje każdy kołtun :)
    http://wikchu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Suchy szampon zawsze w ulubieńcach :)

    http://bomytokochamy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie telefon pada w mgnieniu oka... Widziałam gdzieś już taką ładowarkę,ale zapomniałam o niej. Twoja jest śliczna ;)
    http://beiiser.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Widzę, że używamy wielu podobnych kosmetyków, chociażby kremu BB, czy odżywki do włosów. Ja także je uwielbiam <3

    http://olxaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny post , używam również kilka kosmetyków z twojego postu , suchy szampon jednak nie sprawdza się na moich włosach :)
    http://michalina-wolska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Dobry post, ale u mnie nie sprawdza się, również suchy szampon. Mam za długie i grube włosy. Myślałam o tej ładowarce, jednak ja, zbyt szybko go rozładuje i nie mam. Obserwuję i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mój power bank starcza na 8 naładowań, jak sie rozladuje to zawsze mozna naladowac haha :)

      Usuń
  13. Agh wszystkie te rzeczy krzyczą kup mnie! Ja chcę ale...
    Strasznie mi się wszystko podoba a najbardziej chyba power-bank,
    no i oczywiście okulary i spódnica. Oglądam już 2 twój dobór
    ubrań i chyba mi się zdaje lub nie że lubisz style grunge jak ja <3

    http://rule0breaker.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. power bank ratuje życie!
    nie uzywalam jeszcze suchych szamponów
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetni ulubieńcy!
    Taude teezer chodzi za mną już od dłuższego czasu!
    Zamówiłam sobie case na telefon, ale Twój jest ładniejszy od mojego!
    Bardzo podoba mi się kolorek fioletowej spódnicy!
    http://written-by-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. też używam tej odżywki i zgodzę się z tobą że jest świetna!
    masz super blog :)
    http://jestemkoszykarka.blogspot.com/2015/08/michael-jordan.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Tangle Teezer zdecydowanie jedna z najlepszych szczotek, szczególlnie po umyciu włosów. A krem BB z Under20 używam już od maja tamtego roku i ani trochę się na nim nie zawiodłam!

    yukinephoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. świetni ulubieńcy, aż pokusiłaś mnie na dodanie takiego postu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny post ;) zapraszam do mnie http://jeessblogg.blogspot.co.uk/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetni ulubieńcy :). Najbardziej przypadł mi do gustu ten puder i okulary przeciwsłoneczne. Zapraszam do mnie : asiaczajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Instagram