czwartek, 13 sierpnia 2015

Cześć kochani!
Nie było mnie kilka dni, ale po prostu staram się korzystać jak najlepiej z wakacji. W roku szkolnym wszystko wróci do normy- mam nadzieję że rozumiecie. Spędziłam 5 dni w pięknym Władysławowie. Poprzedni post jest właśnie fotorelacją z pobytu. Pomimo, że pogoda nie była wymarzona i tak było świetnie. We weekend byłam na weselu, na którym musiałam się czymś zatruć, bo skończyłam pod kroplówką. 14 godzin w szpitalu.  Szczerze współczuję osobom chorym, którzy muszą tam leżeć miesiącami. Nienawidzę szpitali. Zawsze kojarzą mi z czymś najgorszym. Nie wiem dlaczego ale tak już mam.
Do roku szkolnego zostało mało czasu. Nie potrafię na chwilę obecna wyobrazić sobie siebie wstającą o 6 rano do szkoły. Koszmar. Chciałabym żeby te wakacje były dłuższe haha, a wy tęsknicie za szkołą?
Mam przyszykowany post tematyczny, ale wczorajsze zdjęcia nie są takie jakbym w nim chciała więc musicie jeszcze poczekać. 

   Tennis skirt- CLICK / Sandals- CLICK / Top- cropp 

7 komentarzy:

  1. Ale fajne "traktorki" jak to sie popularnie mówi na te buty ;)

    http://whisperyourlove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne zdjecia kliknięte 18.99 13.58
    mozna liczyc tez na klikniecie ?
    http://faashionpashion.blogspot.com/2015/08/news.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na ten post wyczekiwany tematyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznie wyglądasz! Poklikałam,jak możesz to poklikaj i u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. buty sa mega :3

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Instagram