piątek, 28 sierpnia 2015

Cierpliwość jest gorzka, ale jej owoce są słodkie.

Potrzeba cierpliwości do ludzi, swoich marzeń, celów i do rzeczy, na których nam po prostu zależy. Na niektóre z tych punktów trzeba czekać latami aż się spełnią. Kiedy uzbroimy się w cierpliwość o wiele łatwiej będzie nam to przeczekać. Bądźcie dobrej myśli. Do wszystkiego potrzeba czasu. Jeśli nasze pragnienia nie przychodzą szybko i łatwo, potrzeba odrobinę poczekać a owoc będzie jeszcze słodszy. Musimy jedynie wierzyć, że jeśli na coś czekamy na pewno to z czasem dostaniemy.
Na moim przykładzie. Na jedno z marzeń czekałam rok. Pomimo, że się już poddawałam, w głębi siebie nadal wolałam cierpliwie czekać. I co? Spełniło się.
Na drugie czekam już 2 lata, nadal wierze. Oczywiście czasami są chwile załamania, kiedy już na nic nie mamy cierpliwości, ale po czasie to mija.
Jeśli chodzi o ludzi? Kiedyś było ze mną całkiem inaczej. Teraz podchodzę do ludzi z o wiele większą cierpliwością. W pewnym sensie blog mi w tym pomógł. Do marzeń zawsze potrzeba czasu, wiary oraz tej cierpliwości. Wszystko da się osiągnąć.
 kimono-orsey/t-shirt- house/ pants- cropp, sandals- CLICK

Shein.com
 Kochani, Shein ( Sheinside) zaproponowało mi współprace! Moim zdaniem jest to jeden z najlepszych sklepów. Od dawna marzyłam o współpracy z nimi. I oczywiście widząc meila od nich, nie mogłam się nie zgodzić haha. No i jak, z każdym sklepem przygotowałam taką małą wishliste. Starasznie trudno było wybrać kilka ciuszków, bo 80 % rzeczy ogromnie mi się spodobała.



CLICK / CLICK / CLICK / CLICK 


 CLICKCLICKCLICKCLICK

4 komentarze:

  1. przepiękne zdjęcia ;)
    uczciwie poklikałam we wszystko :)

    W WOLNEJ CHWILI ZAPRASZAM DO MNIE :)

    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Cierpliwość jest ważna w każdej dziedzinie życia :)
    Śliczny outfit i zdjęcia :D
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam mało cierpliwości ;D Super ubrania ! Spodnie i buty podobają mi się najbardziej *o* Śliczne <3 A co ja gadam. Cała stylizacja jest śliczna *,*

    http://paullalife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne spodnie .. ostatnio chciałam takie czarne ale nigdzie nie mogłam znaleźć ://

    zapraszam : http://malinowaczekoladka9821.blogspot.com/2015/08/backtoschool.html

    OdpowiedzUsuń

Instagram