niedziela, 5 lipca 2015

To, co inni o mnie myślą, to nie moja sprawa.

Niektórzy z nas chcą całe życie poświęcić zadręczając się  tym co mogą myśleć o nas inni, nasi znajomi ze szkoły. Rozmyślać co inni sądzą o tym co zrobiliśmy, lub w jaki sposób rozwiązaliśmy jakiś problem. Jedynym problemem jest przejmowanie się zdaniem innym na nasz temat. Nikt nas bardziej nie zna niż my sami. Wiemy co jest prawdą co nie. Wiadomo, że każdy z kim zamieniliśmy słowo ma już o nas jakieś zdanie, opinię. Ale czy to ważne? Nic prócz naszej osoby nie powinno wpływać an to co zrobimy ze swoim wyglądem, charakterem, życiem. Przecież to absurdalne zmieniać się dla kogoś innego. Jeśli my mamy o sobie dobre zdanie to nic nie powinniśmy zmieniać, a jeśli pragniecie zmiany zróbcie to tylko ze względu na siebie. Nasze życie to nasze sprawy i nikogo to nie powinno interesować. Oczywiście możemy wysłuchiwać opinii, krytyki czy sugestii ale nie powinno to wpływać na nas. Jeśli mamy coś robić róbmy to dla siebie.

bluzka-sinsay/bluza-mohito/spodnie-idk/buty-Adidas superstar

7 komentarzy:

  1. Ja jestem sobą, nie ukrywam tego co lubię i co mi się podoba. Ubieram się jak chcę i podejmuję takie decyzje, które są według mnie słuszne.


    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. tez mam te bucikii ;> chyba zgodzisz sie ze mna ze saa poprostu przefantastyczne !? ♥ z tym ze mam je w kolorku bialo czarnym <3 nigdy sie juz z nimi nie rozstane !!
    Racja , wedlug mnie nie warto sie przejmowac , ja tam zyje chwila ;> robie to co mi sie podoba i co czyni mnie szczesliwa ^^ jesli ludzie gadaja to znaczy ze zazdroszcza i tyle tematu :D
    laylaylisa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ja kiedyś się strasznie przejmowałam innymi, ale na szczęście do się zmieniło

    http://dorota-kotlarz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia :)
    http://queenvictoria56.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystko co robimy, wlasnie - robimy dla siebie. my mamy byc z tego zadowoleni, z siebie.

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Podobają mi się buty i ta myśl, aby robić coś też i dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń

Instagram