poniedziałek, 20 lipca 2015

Nie możesz prowadzic swojego życia dla innych. Musisz robic to, co jest słuszne według ciebie, nawet jeśli ranisz tym ludzi, których kochasz.

Czasami robimy rzeczy specjalnie aby uszczęśliwić innych. Robimy coś czego tak naprawdę nie chcemy ale tez nie chcemy nikogo zawieść. Pamiętajcie by podejmować własne decyzje, bo nigdy nie zadowolimy wszystkich ludzi dookoła. Jednak pomimo tego możemy podjąć słuszne decyzje, które zadowolą nas. A to chyba najważniejsze, prawda?Podejmując naprawdę ważne decyzje nie powinniśmy ulegać wpływom czy poradom innych. Zawsze najpierw patrzcie na siebie. Oczywiście inaczej jest z podejmowaniem decyzji w grupie. Wtedy trzeba patrzeć, aby każda strona była zadowolona.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Post powinien być 3 dni temu, jednak przyjechała do mnie kuzynka, wczoraj cierpiałam na brak prądu i po prostu nie miałam kiedy tego napisać. No dobrze.. Co tam u was? Jak mijają wakacje? U mnie całkiem dobrze. Za tydzień wyjeżdżam nad morze, więc może nie pojawić się post. Postaram się zrobić później jakąś fotorelacje.
Strasznie przepraszam, że tekst dzisiaj był króciutki, ale mam totalną pustkę w głowie, a chciałam za wszelką cenę coś tutaj napisać. Dobra, no to widzimy się w tygodniu!
top-cropp/szorty-cropp/sandały-ccc

11 komentarzy:

  1. Masz rację.. Piękne zdjęcia!
    Zapraszam do mnie :) LIVER MORIUM-klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z Tobą w 100%, często zapominamy o sobie próbując dogodzić innym :/
    Śliczne zdjęcia!
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna z Ciebie dziewczynka :)


    Zapraszam do siebie :)
    http://xaaleksandra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz rację powinniśmy patrzeć pierw na siebie a nie czy się inny spodoba
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Racja, musimy słuchać samą siebie, nie możemy patrzeć na innych, a bo może on ma racje, może inaczej trzeba to zrobić itp. Niestety tak nieraz jest :/ Miłego wyjazdu :)
    adriana-ade.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie wakacje tak średnio.
    Bardzo ładne zdjęcia, nie wyglądasz na 13 lat :o
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna bluzka!!! ;**

    zznosemwksiazkach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia :) Uwielbiam osoby, które często się uśmiechają

    OdpowiedzUsuń
  9. ładny outfit i śliczne zdjęcia ;3

    http://by-aleksandraa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Instagram