wtorek, 30 czerwca 2015

TENNIS SKIRT

Cześć kochani!
Jak wam mijają wakacje? Wyjeżdżacie czy może już gdzieś wyjechaliście? Jak prawdopodobnie wyjeżdżam nad morze w środku lipca. Mam nadzieję, że wyjazd się uda. Kilka dni temu przyszła do mnie paczka od LUCLUC (klik). Zamówiłam uroczą spódniczkę- tennis skirt. Jestem bardzo zadowolona. jedyne co się obawiałam to rozmiar. Jednak trafiłam idealnie. Na stronie są dostępne 4 kolor jak nie więcej. Mogę z czystym sumieniem wam polecić ten produkt i jak na razie sklep. Na ostatnim zdjęciu możecie zobaczyć w jakiej torebce przyszła spódniczka. Całe szczęście, że paczka była zadbana, a nie jak jedna z moich współprac w tamtym roku- paczka przyszła jakby w czarnym, worku na śmieci i śmierdziała. Widać, że Luluc dba o zadowolenie klienta. O właśnie skoro już jesteśmy na tym temacie to wczoraj przyszło mi etui z Funny Case. Bardzo fajna stronka gdzie możemy zaprojektować etui z grafiką jaką sami sobie wybierzemy! Super prawda? Szkoda, że ta rewelacja kończy się po otrzymaniu pokrowca. Mój przyszedł nie dość, że na zły model telefonu to zamiast czarno-białego obrazka otrzymałam zanikającą zieleń. Etui sami w sobie jest okej. Wykonanie nie patrząc na obrazek nie jest złe, jednak koszmarnie śmierdzi. Całe szczęście miałam możliwość zatrzymania błędnego etui i zamówienia jeszcze raz tym razem na koszt firmy. Liczę, że przy tym następnym bardziej się postarają hah. 
Zauważyłam, że do 300 obserwatorów brakuje mi jedynie 20 obs.! Strasznie się cieszę, bo w lutym jeszcze starałam się o 200.  Chcę wam poprosić abyście przeszli do tego POSTA(klik) i poklikali w rzeczy od Lucluc. Brakuje mi paru kliknięć, ab otrzymać następna paczkę. 
 Słyszeliście może ostatnio o uchwaleniu przez Stany Zjednoczone adopcję dzieci przez związki homoseksualne oraz jak ich małżeństwa. Na facebook'u roi się od kolorowych profilowych, które mają być symbolem ich poparcia w tej sprawie. Pojawiły się też profilowe w kolorach biało-czerwonych popierają coś całkiem przeciwnego. Sama nie wiem co o tym myślę. Istnieją przeróżne zdania na ten temat. Niby, każdy ma prawo do innej orientacji i dla takich związków na pewno lepiej będzie funkcjonować w społeczeństwie. Same małżeństwa są MOIM zdaniem dobre. Jednak ta adopcja to lekka przesada. Bo jak będzie się czuło dziecko, które w szkole będzie prawdopodobnie prześladowanie za posiadanie dwóch mamusi czy tatusiów. W Polsce na pewno taka osoba nie miała by życia w szkole- tak krótko mówiąc. W stanach jest o wiele większa tolerancja to może unikną takiego problemu. Nie chciałabym się więcej wypowiadać bo zdania są podzielone i chyba lepiej zostawić sprawę w spokoju. Mam tylko nadzieję, że te kolorowe profilowe faktycznie służą do pokazywania swoim poglądów, a nie ,, bo nowa, fajna funkcja na fb". Jestem jeszcze dzieckiem i wiem, że narzekając na głupiutką młodzież- narzekam też na siebie, jednak ja tak skromnie mówiąc jeszcze myślę.
A co wy sądzicie o takich związkach? O tych całych kolorowych profilowych?
top barbie- cropp/ tennis skirt- CLICK / blouse-CLICK/ buty- Adidas Superstar/ choker- CLICK

Jeszcze raz proszę, zajrzyjcie tu i poklikajcie- http://roksana-rocky27082.blogspot.com/2015/06/lucluccom.html

10 komentarzy:

  1. bardzo ładna stylizacja..w sumie stylizacjE :)) marta-martaah.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna stylizacja, prześlicznie wyglądasz <3
    Poklikałam ci w linki mam nadzieje że pomogłam :)
    a mam malutkie pytanie co to za firma która ci przyszła jakby w czarnym, worku na śmieci ? :) tak z ciekawości pytam :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    http://dominikax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem czy powinnam mowic ale juz z nimi nie wspolpracuje :D
      Dresswe.com - stanowczo nie polecam

      Usuń
    2. nie no spoko dzięki że powiedziałaś, przynajmniej będę wiedzieć :) :*

      Usuń
  3. Mam podobną koszulkę! Ja toleruję takie związki!
    onlymyowntale.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna spódniczka! Super, że trafiłaś w idealny rozmiar. Na razie nigdzie nie wyjechałam, ale jutro jadę do przyjaciółki, a później do cioci. Jak najbardziej jestem za związkami osób tej samej płci :)

    http://neverstopdreaminggg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna spódniczka, ja nie do końca jestem za takimi związkami, takie dziecko na pewno nie będzie miało życia w szkole czy w środowisku

    http://dorota-kotlarz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna stylizacja, poklikałam w linki. :)
    Gratuluję 280 obserwatorów.

    luviia.blogspot.com ~ KLIK! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna spódniczka :)

    porcelain-butterflies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. mnie szczerze nie obchodza te profilowe, slaba moda :))))

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Instagram