środa, 1 kwietnia 2015

Review- Born Pretty Store!

Cześć kochani!
Pare dni temu dotarła do mnie paczka od Born Pretty Store w ramach współpracy. Mogliście zobaczyć produkty, które dostałam w jednym z ostatnich postów ( tutaj ).
Ogólnie jestem bardzo zadowolona i mam zamiar kontynuować współprace.
Dla przypomnienia zobaczcie co dostałam!
Zalety:
1.Dobre wykonanie
2. Zgodność z opisem oraz wszystko wygląda jak na zdjęciach * na sklepie*
3.Niska cena
4. Duży wybór w produktach z różnych kategorii i kolorach
5. Darmowa przesyłka na całym świecie
Wady:
 Jedyną wadą jest długi czas oczekiwania na paczkę (3-4 tygodnie).

Jestem jak najbardziej na tak jeśli chodzi o sklep.Produkty wybierałam z kategorii jewelry-accessories i hair-salon-decoration . Jednak zapraszam was też do innych działów sklepów, bo jest naprawdę bogaty w produkty.
Dodatkowo mam dla was kod ze zniżką 10% na zakupy!
kod- RKST10 
Mam nadzieje, że komuś się przyda.
kolczyki-klik 
opaska z uszkami- klik 
naszyjnik- klik   

5 komentarzy:

  1. opaska fajna:)
    poklikane
    jak możesz poklikaj u mnie w najnowszym poście:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne rzeczy wybrałaś :). Też współpracowałam z tym sklepem :)
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Poklikałam! Napisałam do nich, zobaczymy czy mi się uda ;)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham ten sklep! A te uszy sa śliczne, koniecznie musze je zamówić :3
    onlydreams8.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Instagram