czwartek, 9 kwietnia 2015

Easter + outfit

Hej kochani!
Jak wam minęły święta i pierwsze dwa dni w szkole po tygodniowej przerwie?
Mam nadzieję, że każdy miał przyjemne święta.
W tamtym tygodniu pisałam test szóstoklasisty i wreszcie mam go z głowy!
Teraz tylko trzymać kciuki za dobre wyniki.
Wiem, że kilka dni nie pisałam postów i odpuściłam sobie kilka wpisów, lecz chciałam troszkę odpocząć. Ogólnie wszystko było dobrze, ale nie pociągnęłabym tak długo. 
Chyba mocno przywiązałam się do blogosfery, a to chyba dobrze.
A jak podoba wam się nowy nagłówek? Mam zamiar jeszcze wprowadzić zmiany w designie, ale jestem w tym kompletnie zielona i obecnie szukam osoby, która mogłabym mi pomóc (haha).
 Okej, to byłoby na tyle. Następny post obiecuję, że będzie tematyczny. 
W komentarzach piszcie mi jak wam święta minęły!
Xoxo



kurtka-mohito/bluzka-sinsay/spodnie-reserved/creepersy-allegro/naszyjnik krzyż -pepco/choker-allegro

9 komentarzy:

  1. Super stylizacja *_* Mam te same creepersy <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja muszę czekać jeszcze 2 tygodnie na egzaminy gimnazjalne:/

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Swieta jak swieta... Mila atmosfera, taka rodzinna.. szkoda ze tak szybko :(

    http://domczi-bloguje.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja, masz cudowną urodę, śliczny uśmiech :)
    Co powiesz na wzajemną obserwację? Daj znać na moim blogu :)
    blummm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam nadzieje, ze będziesz miała dobre wyniki z testu! :)
    onlydreams8.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia :)
    Obserwuje i zapraszam do siebie :)
    http://blue-berryxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Wonderful collection of dresses I have seen here . They are really looking so pretty and will be best for the wear in parties. Thanks for sharing such a wonderful blogs here with us.And I actually think you can look great in these dresses beach maxi dress.

    OdpowiedzUsuń

Instagram