wtorek, 14 kwietnia 2015

,,A world so hateful some would rather die than be who they are".



,, Świat tak nienawistny, że niektórzy wolą umrzeć, niż być sobą". 
MACKLEMORE & RYAN LEWIS - SAME LOVE 
Słuchając tej piosenki, jednocześnie patrząc się na jej tłumaczenie iż mój angielski nie jest perfekcyjny utknął mi w głowie powyższy cytat. Zobaczmy jaki ten świat jest okrutny, a właściwie ludzie, że niektórzy wolą odebrać sobie najważniejszą rzecz niż dalej tak funkcjonować. Wartość daru życia spadła przez ludzi nawzajem się niszczących.
W tym pomaga oczywiście internet, z którego każdy w tych czasach korzysta, a zwłaszcza młodzież.
Anonimowość. To jest w tym wszystkim najgorsze. Bezkarne publikowanie informacji często nieprawdziwych na kogoś temat. Nie wiemy z kim mamy do czynienia. Pamiętajcie jednak, że to wy jesteście ci lepsi, gdyż takie osoby głowie nie mają co robić ze własnym życiem więc wkręcają się w czyjeś. 
To wy jesteście górą. Wspierajcie osoby, które stykają się z takimi rzeczami na co dzień. 
Xoxo




kurtka-mohito/bluzka-idk/spodnie-idk/buty-gift

10 komentarzy:

  1. Maasz rację :)!

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mas zracje w anonimy nie ma co wierzyć
    Fajne zdjecia, pozdarawiam Madda
    Blog Maddy -> klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze że poruszyłaś ten temat, ja się z Tobą zgadzam w 100% ;)
    olaablogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie...dziwne że ludzie potrafią pisać różne rzeczy z anonima niż od razu z konta. Post bardzo mi się spodobał ;) liczę że wpadniesz na mojego i-hope-you-now.blogspot.com
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietny post! Bardzo ładne zdjęcia~ dolly-mary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Dokładnie, ludzie powinni pisać otwarcie, a nie ukrywać się pod ''anonimem'' :)

    http://neverstopdreaminggg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Poruszyłaś dość ważny temat, niektórzy nie potrafią docenić, kim naprawdę są, a są osobami nie do zastąpienia. Anonimowość w internecie jeszcze bardziej utrudnia zrozumienie tego, przez to wątpimi w samych siebie.

    Zapraszam do mnie
    doleczek-szczescia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się Twój blog! Może zatem wpadniesz do mnie? Zobacz zatem, co ciekawego u mnie ;).MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń

Instagram