czwartek, 19 marca 2015

Najlepszym lekarstwem na wstyd jest zdolność do zaśmiania się z siebie.

,,Najlepszym lekarstwem na wstyd jest zdolność do zaśmiania się z siebie."
Raczej każdy doświadczył czegoś wstydliwego i każdy zaczął się z nas śmiać. Nawet z najzwyklejszego upadku, potknięcia się znajomi mogą zacząć się śmiać. Zamiast obrażać się i wytykać im, że najpierw mogli się zapytać czy coś nas boli i czy wszystko w porządku, sami możemy się śmiać. Kiedy to nie my upadniemy, to też zaczynamy się śmiać z tej osoby. Powinniśmy mieć dystans do siebie. O wiele przyjemniej będzie jeśli pośmiejecie się razem haha. Chyba lepiej rumienić się ze śmiechu niż ze wstydu. Pamiętajcie: dystans przede wszystkim! Oczywiście jeśli stanie się coś poważniejszego to jednak śmiechu odstawić, ale to już inny temat :) 
----------------------------------------------------------------
Okej, postanowiłam, że w każdym poście będzie poruszony jakiś temat albo jak w ostatnich postach rozwinięte różne cytaty. Myślę, że przyjmujecie je ciepło i będzie coraz lepiej! 
Dobrze. Ostatnio poszła do mnie długo oczekiwana paczka z Born Pretty Store. Czekałam an nią ok. 4 tygodnie, ale powiem że naprawdę było warto. Z poprzedniej współpracy byłam zawiedziona. Paczka przyszła w jakimś jakby worku na śmieci. Tutaj wszystko ładnie, czysto. Produkty zabezpieczone, aby nic nie popsuło się w czasie dostarczaniu towaru. Zamówiłam 3 różne rzeczy. Opaskę z uszkami na włosy, kolczyki oraz naszyjnik. Z wszystkich rzeczy jestem zadowolona.
Oczywiście na poniższych zdjęciach będziecie mogli zobaczyć jak to wygląda. 
Polecam wam ten sklep, jedynym minusem jest długa wysyłka. Jednak paczka idzie zza granicy i nic na to nie poradzimy, lecz można wziąść paczkę kurierską wtedy ten czas się stanowczo skróci.
opaska z uszami -KLIK / kolczyki -KLIK/ naszyjnik- KLIK / choker-diy/ spodnie-sinsay/bluzka-sinsay/torebka- sinsay/ buty-H&M/ kurtka-gift

4 komentarze:

  1. Bardzo fajne dodatki, ale i tak najbardziej spodobał mi się choker i buty. :D
    lady-kala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post, bardzo spodobały mi się te uszka i je zamówię! :)

    http://neverstopdreaminggg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne zdjecia! ❤
    Sliczny naszyjnik i opaska z uszami :*

    Pozdrawiam cieplutko 🌸 :*
    ❤Mój blog-kliiik❤

    OdpowiedzUsuń
  4. *wziąć
    Ja uwielbiam ten sklep i jestem z niego bardzo zadowolona.

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Instagram