czwartek, 5 lutego 2015

Hej!
Także nie było mnie tutaj tydzień. Wiecie pierwsze dni po feriach, same sprawdziany i kartkówki, a 2 semestr trzeba dobrze zacząć. Tak naprawdę nie miałam czasu porobić zdjęć dlatego dam tutaj jakieś z telefonu. Okey, więc biorę udział w blogu roku. Tak wiem, że nie mam szans, bo zgłosiły sie naprawdę dobre blogi i mają mnóstwo głosów, ale jednak można spróbować.
Jeżeli, już ktoś chciałby na mnie zagłosować to:
SMS o treści ,, D11194 " a numer 7122
koszt- 1,23 zł
Pamiętajmy, że zarobione pieniądze z głosów idą na fundacje dzieci Niczyje, która pomaga dzieciom doświadczającym przemocy.
Z góry dziękuje za oddanie głosu ( jeśli ktoś to w ogóle zrobi).


 

8 komentarzy:

  1. Super wpis i genialne zdięcia <3 Zagłosowałam, masz genialny blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia i powodzenia w konkursie! :)
    http://lady-kala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia w konkursie ;)
    Bardzo dobrze idzie ci prowadzenie bloga, oby tak dalej!
    Mam nadzieję, że na moim blogu również ci się spodoba, pozdrawiam :)
    MÓJ BLOG -KLIK !

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne zdjęcia ;)
    Ja mam ferie :-)
    Zapraszam do mnie www.bluegirl15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne zdjęcia ! Warto próbować , powodzenia ! :)
    Zapraszam na najnowszy post !
    http://carolinaa-carolinaaa.blogspot.com/2015/02/od-ksiezniczki-disneya-do-krolowej.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne zdjęcia :)
    Powodzenia !

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne zdjęcia, życzę powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też biorę udział :)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Instagram