środa, 7 stycznia 2015

Witam wszystkich po długiej przerwie!
Tak jak wspominałam w poprzednim poście byłam w Warszawie i nie miałam jak napisac tam posta. Jedynie dałam rade jednego na telefonie, czego nie chce powtarzać.
Także pisze do was już z 2015 roku! Mam nadzieje, że każdemu sylwester się udał.
U mnie jak najbardziej.
Teraz siedzę z bodajże skręconą kostką. Mały wpadek na w-f.
no właśnie pierwszy dzień a ja już coś zrobiłam... Jednak 19 stycznia zaczynają mi się ferie, więc niecałe 2 tygodnie i znowu wolne.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Macie już postanowienia na rok 2015? Ja jak najbardziej. Takie postanowienia mogą coś zdziałać jeśli troszke się postaram aby każde je spełnić. Postanowiłam wymienić wam swoje tegoroczne postanowienia i może ktoś postawi sobie podobne.

1. Zrzucić pare kilo- tak więc to staram się do dawna ale jakoś nie wychodzi. Dlatego w ferie zaczynam brać się za ćwiczenia. Oczywiście odpowiednia dieta. Już nie chodzi o schudnięcie, lecz o zdrowie. Ogólnie nie jestem zwolenniczką chipsów itp. całe szczęście. Teraz jedną przeszkodą są słodycze, które zostały mi jeszcze ze świąt.

2. Zakup lustrzanki- nie chodzi mi tu o naciągniecie rodziców na aparat za 2 tysiące. Nie. Chce uzbierać na niego sama. Mam dopiero 12 lat dlatego postaram się  uzbierać przynajmniej połowę. Przyznaje się, że jestem osobą rozrzutną i nie potrafię utrzymać przy sobie grosika, więc będzie to dla mnie trudne zadanie.

3. Być przynajmniej na 5 koncertach Dawida Kwiatkowskiego- w tym momencie każdy odpuszcza sobie wypowiadanie się na temat kogo i czego słucham. Zależy mi, żeby w tym roku zobaczyć go kilka razy i mam nadzieję, że się uda :)

4. Odwiedzić Kraków- mam do tego miasta ok.460 km lub więcej jednak mieszka tam moja przyjaciółką, która teraz pozdrawiam! Nie mam żadnej nadziei na to, bo to po prostu musi się stać.

5.Poprawić się w nauce- ogólnie oceny mam dobre i jestem zadowolona jednak zawsze mogą być lepsze. Ograniczę sobie komputer i jakoś to będzie. Jutro mam kolejny próbny test szóstoklasisty. Ostatni poszedł mi  bardzo dobrze, więc ten też dam radę.

Dobrze w komentarzach dzielcie się własnymi postanowieniami na ten rok.







8 komentarzy:

  1. ładnie wyglądasz! :) Ja sobie nic nie postanawiam, co będzie to będzie.

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. hihi mi ferie też się zaczynają 19 stycznia :) ( piona )
    oj sylwester udał się :D
    współczuję że masz skręconą kostkę, też kiedyś miałam ;/
    piękny strój !
    Pozdrawiam
    misiaa200.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. kochana, obserwowałyśmy się wcześniej ale mój blog został usunięty, w tej notce wyjaśniłam czemu http://similarose.blogspot.com/2015/01/choroba-xxi-wieku-ludzka-zawisc.html jeżeli masz ochotę na ponowną obserwację to zacznij i daj znać u mnie abym mogła się zrewanżować, bardzo proszę o klikanie w 3 sukienki, buziak

    OdpowiedzUsuń
  4. ładna kurteczka :)


    zapraszam do obserwacji i również dodaję :)
    http://xnataliie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne postanowienia i stylizacja :3
    Poklikałabyś w link Sheinside w poście ? Z góry dziękuję <3
    Obserwujemy? Zaobserwuj i poinformuj o tym u mnie a na 100% się odwdzięczę
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Instagram