piątek, 16 stycznia 2015

Cześć kochani!
Niedługo wybije mi 200 obserwatorów i z tej okazji postaram się zrobić jakieś mini rozdanie. Mogliście również zauważyć, że biorę udział w blogu roku. Jestem świadoma, że nie mam szans, bo startują naprawdę cudowne blogi z dużą ilością czytelników, lecz wzięłam udział na spróbowanie. Szansa jeden na milion przecież istnieje. A co tam u was? Mi na szczęście zaczęły się ferie zimowe. Jednak mam już tyle zapowiedzianych sprawdzianów, że nawet nie chce mi się o tym myśleć. Jutro na takie wyluzowanie zorganizowano uczniom dyskotekę choinkową otwierającą ferie. Ogólnie jest bardzo ciepło. Chciałabym przeskoczyć ten śnieg i mieć już wiosnę.
---------------------------------------------
W komentarzach prosiłabym was o napisanie jakie chcielibyście nagrody w rozdaniu.
Jeśli uda się do niedzieli uzbierać 200 czytelników to w przyszłym tygodniu szykujcie się na te nagrody.
+ chcielibyście zobaczyć posta ,,Jak niszczę swój ,,Zniszcz ten dziennik" ?






8 komentarzy:

  1. tez bede brala udzial w blogu roku! :)
    ladne zdjecia :)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia, szczególnie pierwsze! :)
    Ja chętnie zobaczę post, w którym pokażesz jak 'niszczysz' dziennik. :)
    http://lady-kala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia w konkursie :)
    I posta o "zniszcz ten dziennik" z chęcią bym zobaczyła.

    simplyandwhite.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładniutkie zdjęcia , przyroda zawsze jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja w blogu roku może wystartuję za rok ;) Zazdroszczę ferii ja jeszcze muszę trochę poczekać.

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję tych prawie 200 obserwatorów. Ja niestety na ferie muszę poczekać jeszcze 2 tygodnie, ale mam nadzieję, że Twoje będą udane :)
    http://mycrazytwistedworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. kochanie masz szanse :D marzenia sa po to zeby je spełniać :* Trzymamy kciuki #S

    OdpowiedzUsuń
  8. MARZENIA SIĘ SPEŁNIAJĄ! :)
    ZAPRASZAM DO NAS http://beaauty-fashioon.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń

Instagram