sobota, 10 stycznia 2015

Chwytaj chwile


Zapewnie większość z nas siedzi właśnie przez laptopem patrząc jak mijają kolejne godziny. Od rano do wieczora. W nocy połowa siedzi przed telefonem zapominając, że jutro szkoła i trzeba wstać. Tak naprawdę do niczego nas to nie zaprowadzi. Zabijamy tym nudę. Zamiast odnaleźć zajęcie, które pomoże rozwijać nam swoje pasje i talenty wolimy pilnować ile lajków mamy pod profilowym na facebook'u. Bo przecież lajki życiem. O wiele fajniej ruszyć te swoje 4 litery i zaczerpnąć świeżego powietrza. W ciąż narzekamy jakie to z nas beztalencia. A nie robimy nic w kierunku zmienienia tego.
Ja np. uwielbiam fotografie. Akurat nie chodzi mi o cykanie fotek sobie, bo to bardziej wiązało się z modelingiem, do którego się na pewno nie nadaje. Mam na myśli fotografowanie obiektów, zjawisk przyrodniczych itp.
Staram się iść w tym kierunku ciągle do przodu i dalej go rozwijać. Moim zdaniem nie potrzebna jest lustrzanka do cykania naprawdę dobrych zdjęć, bo jak się chce to da radę zrobić fajne zdjęcie telefonem.
Lubie jeszcze rysować. Nie wiem czy jestem w tym dobra, ale lubię. Dobrym rozwiązaniem okazał się zakup Zniszcz ten dziennik, który szczerze uwielbiam. Ogólnie w lutym wychodzi kontynuacja dziennika pt,,To nie książka".
Jeśli chcecie mogłabym pokazać zrobione już przeze mnie zadania (piszcie w komentarzach).
Wstawiam zdjęcia z poprzedniej ,,sesji", gdyż za oknem ciemno, deszcz, grad.







13 komentarzy:

  1. tez kocham fotografować! :)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia! :D obserwuję. http://wiku-wika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie, że znalazłaś pomysł na siebie i czerpiesz radość z blogowania! Radziłabym jednak sprawdzić dokładnie tekst, a później poprawić literówki i błędy interpunkcyjne - wtedy na pewno reszcie czytelników łatwiej będzie się czytało! :) Ala z MarsoweLove

    http://marsowelove90.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się. Ja uprawiam sport - biegam, pływam - oraz czytam i recenzuję książki. Przeraża mnie to bieganie za like'ami i wejściami na profil/blog...

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja uwielbiam sport:) Zdjęcia bardzo ładne! :)

    http://ancciiia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Też uwielbiam fotografię :) jednak ciągle deszcze mi to uniemożliwiają

    simplyandwhite.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi też, deszcz jesst najgorszy. Nie mogę sie wiosny doczekac

      Usuń
  8. świetnie piszesz, widać, że dużo pracy wkładasz w bloga, a do tego, design jest bardzo przejrzysty i estetyczny!

    // La Decadence //

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia :) a ta notka motywująca :)
    blog-kilk

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne zdjęcia <3 Pozdrawiam
    http://feelingsofhumanity.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Instagram