środa, 24 grudnia 2014

Merry Christmas!- Rok bloga

Witam wszystkich!
No to co? Wesołych Świąt! 
Życzę wam, abyście święta spędzili w ciepłym, rodzinnym gronie.
Aby nikogo przy wigilijnym stole nie zabrakło!
Oczywiście mnóstwo jak najlepszych prezentów.
Zdroowia, szczęścia, dużo pieniędzy.
No i udanego sylwestra.
Dziś,w ten magiczny dzień
Pełen miłości
Świętuje rok bloga
Może to dziwne, ale zakładając go nie myślałam o zapisaniu sobie daty założenia.
Każda mozliwość sprawdzenia kiedy powstał ten blog przepadła.
A to dlaczego?
Pierwsze posty usunęłam już bardzo dawno.
Po prostu się ich wstydziłam, tych głupot co wypisywałam
Kiedy to żaden post nie miał sensu.
No niestety.
Jednak pamiętam kiedy to w Wigilijny wieczór
siedziałam na łóżku z kuzynką
pisząc jednego z pierwszych nieudanych postów.
Tak naprawdę zawsze byłam w przekonaniu, że zalożyłam go jeszcze w tym roku.Teraz jednak siedząc i myśleć nad tematem kolejnej notki dla was, przypomniało mi się jak rok temu w tym samym miejscu pisałam co dziś robiłam(jakby kogoś to interesowało) i robiłam zdjęcia kamerką internetową.
Może to i głupie ale od tego się zaczęło. Ta cała ,,przygoda".
Kończę tego posta z
-181 obserwatorami.
Bardzo wszystkim dziękuje!
-17,014 wyświetleń
Naprawdę dziwię się, że aż tylu ludzi tyle razy weszło w ten blog!
Naprawdę mega wszystkim dziękuje.
Jeszcze w lutym cieszyłam się, z ok. 2000 wejść
Trudno mi uwieżyc, ze az tyle ta liczba wzrosta. Przeciez to kilka miesięcy.

Teraz troszkę sobie powspominam
Ile to ja razy zmieniałam adres i nazwe
Chyba nie zliczę :D
Z tego co pamiętam nazwy były przeróżne 
Jakieś typowo lifestylowe, oczywiście nie takie jak myślicie haha
Były to głupiutkie wymysły przetłumaczone w google tłumacz.
Adres zmieniałam często, gdyż zawsze bałam się, że ktos z znajomych zobaczył tego bloga i wolałam zmienic. Teraz mi obojętne czy ktos z klasy to czyta czy nie. raczej ich to nie interesuje.
 Dzięki temu wszystkiemu zainteresowałam się fotografią. Teraz ta kwestię trakuje całkiem poważnie.
Nie chodiz mi o cykanie sobie fotek. Mam na myśli zdjęcia obiektów, których jest pełno na moim blogu. Własciwie było, bo patrząc parę postów w dół wiecie już, że wszystko usuwałam bo wolałam zacząć od nowa. Trochę żałuje, ze każdy post usunęłam, bo włożyłam w zdjęcia i tekst odrobinę pracy a w sekundę wszystko znikło.
No jednak nie cofnę tego.
Ja się już żegnam i na koniec jeszcze raz
Wesołych świąt wszystkim! :)

2 komentarze:

  1. Wesolych swiat i gratuluje wytrwalosci w blogowaniu♥!:)

    feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wesolych swiat http://angelaendzel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Instagram