niedziela, 16 listopada 2014

Hello November!

Cześc wam!
Bijcie brawa, po 2 tygodniach post! Nie wiem co we mnie wstąpiło, że tak długo nie pisałam i w ogóle tego nie zauważyłam.
Kilka razy próbowałam się zebrac i napisac, ale pustka w głowie dopisywała.
Zdjęcia już dawno były przygotowane i z kilku z nich jestem naprawdę zadowolona!
No dobrze, co u was?
U mnie ja zwykle dobrze ;D. Nie mogę się doczekac zimy
piekne zdjęcia, zabawy na śniegu z znajomymi czy wieczorne spacery, czy leżenie na łóżku z herbatą i ulubionym serialem.
♥zimowa sesja ♥spacery ♥najlepsze wieczory ♥śnieg ♥herbata ♥Boże narodzenie♥ prezenty ♥ sweterki ♥ zimowe kolekcje ♥ świadomośc że niedługo przerwa świąteczna ♥ ferie ♥ wyjazdy w ferie ♥ nocowanie u koleżanek ♥ wygłupy ♥ zdjęciaa ♥ jedzenie lodów w zime ♥ dziwne wyzwania na śniegu ♥ zapachowe świeczki ♥ zimowe zakupy ♥

















3 komentarze:

  1. Przepiękne te zdjęcia ♥ Kochana no no na prawde postarałaś się z zdjęciami , aż miło popatrzeć ; *

    Też mam czasami tak z postami nie martw się : *

    http://spelniaj-swoje-marzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. jakie zdjęcia ładne, ojej! <3

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. fajniutkie ujęcia, niektóre wręcz magiczne :)

    OdpowiedzUsuń

Instagram