sobota, 8 listopada 2014

Hallowen

Cześc! Więc dziś mam dla was posta o minionym Hallowen.
W tym poście chciałabym wam opowiedziec w jaki sposób świetowałam tegoroczne hallowen i jaki stosunek mają ludzie do tego świeta w mojej okolicy.
Więc tak, w tym orku zbierałam cukierki z moją kuzynką. Nie chodziłyśmy dużo, lecz i tak zebrałyśmy sporo słodyczy. Makijaż został wykonany przez nas na podstawie filmiku Red Lipstick Monster * klik

Na dole będziecie mogli zobaczyc jak to wyszło ;).
Jeślli chodzi o stosunek ludzi do tego święta to jest on różny. Inni są przygotowani i otwierają drzwi z uśmiechem, inni nie otwierają i udają że ich nie ma, a jeszcze inni olewają stojące dzieci przed drzwiami lub krzyczą że to święto pogańskie.
Nie dziwie się ludziom mocno wieżącym, lecz jednak dlaczego świętują walentynki, które jednak zostały przyjęły, pomimo wymyślenia przez poganów. W większych miastach Polski takich jak Warszawa świeto po kilku latach przyjęło się raczej dosyc dobrze i ludzie przyzwyczaili się do tego jednego wieczoru raz w roku kiedy poprzebierane dzieci chodzą po ulicy. 
Ja nie widzę nic złego, w zbieraniu tych cukierków, dzieci się przy tym świetnie bawią.
Okej ja się już żegnam :*






1 komentarz:

  1. Fajnie wygladalyscie:))

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Instagram