piątek, 24 października 2014

Sunflower

Hej, hej, hej!
Co tam u was słychac? U mnie dobrze od wczoraj nie chodze do szkoły. Może to i dobrze, choroba dopisuje ale bynajmniej mogę odpocząc. Normalnie powinnam odrabiac lekcje a jak narazie czekam na kolejny odcinek Szkoły! Niby mam jej dosyc ale serial świetny :) .Chciałabym was poinformowac, że zaczęłam współpracę z firma Dresswe.com. Niedługo zobaczycie buty które już do mnie idą!
Już niedługo zima *Tak, tak niedawno jesień się rozpoczęła a ja juz o zimie*. Serio nie mogę się doczekac zdjęc.
Jeju, nie potrafie dziś niczego tutaj ułozyc żeby trzymało się ,,kupy". No ale cóż może zdjęcia was zainteresują
Ja się już żegnam.





1 komentarz:

  1. Teraz to i ja nie mogę się doczekać jak zobaczę u ciebie te buty :) . Piękne zdjęcia ;) . Ogólnie fajny post . Życzę powrotu do zdrowia <3


    Zapraszam do siebie http://paulina-domurat.blogspot.com/2014/10/jesienne-q.html


    Ps. Też oglądam szkołę ;) haha xD

    OdpowiedzUsuń

Instagram