niedziela, 21 września 2014

Tired School

Hej!
Oj tak nie pisałam równe 2 tygodnie. Szczerze? Nie miałam konkretnego powodu. Po prostu zajęłam się szkoła, lekcjami, sprawdzianami. Ani sekundy na zrobienie zdjęc, a co dopiero na napisanie posta. Postaram się dodawac nowy wpis przynajmniej ten 1 raz w tygodniu. Od jakiegos czasu zastanawiałam się nad zawieszeniu bloga na jakis czas, ale w tej sprawie nic nie jest narazie pewne. Jednak z blogowaniem nie kończe. Odnalazłam zaginioną (myślałam ze przypadkiem usunęłam) sesyjke z przed paru tygodni, więc zapraszam na efekty !












3 komentarze:

  1. Na pewno dasz radę pogodzić szkołę z blogiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie zawieszaj! Uwielbiam ciebie i twojego bloga <3
    Fajna sesja, piękna jesteś ♥♥♥
    http://my-life-is-no-ordinary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Instagram