czwartek, 20 lutego 2014

Hejtowanie

Hey! Dzisiaj mam dla was notatkę o hejterach.
Każdy z nas napotkal hejta oraz jego wlaściciela hejtera. Tak na początek postaram sie wytlymaczyć kto to hejter i jakie ma znaczenie.
Hejter- Jest to osoba, która krytykuje w brutalny sposób muzykę,piosenkarke/piosenkarza/zespól, blogerów,vlogerów(osoby nagrywające filmiki na YouTube) itp. Hejter, jest to neologizm, czyli wyraz nowo powstaly. Stworzyl go Internet.
Hejt- To wlaśnie ten niemily komentarz. Spotykamy go najczęściej na YouTube gdzie ludzie obrażają wykonania ludzi różnych piosenek, filmik jaki ,,wrzucą" do sieci, oraz na Facebook'u gdzie ludzie krytykują zdjęcia osób slawnych a nawet swoich znajomych. Hejty i hejterów spotykamy także na Ask'u , ludzie wykorzystują anonimowość w zadawaniu pytań.
Znaczenie hejtera w internecie jest zróżnicowane. Niektórzy, krytyką tą biorą do siebie i często pprzestają robić to co kochają, bo po prostu nie dają rady z krytyką. Część z nas ,,olewa" tą krytykę. Jest to bardzo dobrze. Nie powinniśmy zwracać na to uwagi. Oczywiście, powinniśmy tolerować krytykę, ale taką która nam pomoże. Zawsze są jakieś nie dociągnięcia i niektórzy chcą nam pomóc, aby bylo doskonale. Niestety teraz wszyscy wszystko hejtują. Wykorzystują anonimowość w sieci i wyżywają się na innych osobach. Wmawiają im przykre rzeczy, których sami by nie chcieli uslyszeć.
Ja najczęściej spotykam się z hejtami na slawne osoby. Te brutalne i obraźliwe komentarze wyplywają z zazdrości. Ludzie zazdroszczą innym slawy,pieniedzy,fanów. Oni również chcą mieć życie jak z bajki, pelne pieniędzy, lecz ludzie hejtujący nie zwracają na ich ciężką pracę. Mają gdzieś ile on/ona musieli się napracować, żeby być na tym poziomie na którym są. Powinniśmy doceniać ludzi, którzy coś w życiu osiągneli i pomagać im dążyć do wybranego celu. Zobaczcie jaki świat bylby cudowny bez hejtów, każdy by się nie wstydzil robić tego co kocha.
Staram się ignorować tego typu komentarze. Ja jako blogerka, jeśli moge się tak nazwać biorę do siebie krytykę ale hejtów nie toleruję. Przecież jakby nie bylo krytyki, dla każdego śpiewającego,tańczącego itp. bylo by o wiele gorzej, ponieważ nie wiedzieli by czy ludzią się to podoba i co muszą naprawić. Podziwiam wlaśnie te slawne osoby, które dają sobie radę z setkami tysięcy hejterami. Oni ich motywują do dalszej pracy i można powiedzieć, że zwiększają ich popularność. Dlatego radzę aby się zastanawiać nad jakim kolwiek komentarzem, który może urazić drugą osobę.

 Moja rada~ Ciesz się z tego co robisz, bo niedlugo może być na to zapóźno. Staraj się ignorować hejty a nad krytyką dobrze się zastanowić. Radze także nie odpowiadać na hejty a za krytykę możecie podziękować.
 

25 komentarzy:

  1. Super i także się z Tobą zgadzam + podoba mi się Twój blog <33

    http://wiki12354.blogspot.com/ . Zapraszam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm....za bardzo nie wiem jak powinnam skomentować ten post. Jestem osobą, która czasami bywa mylona z hejterem. Dlaczego? Bo krytykuję. Kocham to robić, wskazywać na to, co mi się nie podoba, wyrażać swoje zdanie. Jednak na czym to polega? Trzeba być konstruktywnym. Czasem udzie takiego prawdziwego krytyka mylą z hejterem, bo najzwyczajniej na świecie nie są w stanie znieść tego, że są ludzie, którzy się z nim nie zgadzają.

    A co do 'hejtów' na mnie...kiedyś się tym przejmowałam, ale poznałam tajemną sztukę elokwentnej odpowiedzi...to najlepsze rozwiązanie na wszystkie problemy.

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie na nowy post http://okiemwilka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie też denerwują hejterzy, jakby nie patrząc hejtują za wszystko :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja osobiście nigdy nie dostałam hejta :)
    Ale nie lubię jak inni je dostają ponieważ jest to bardzo nie miłe i moim zdaniem takie osoby nie powinny się wgl wypowiadać, ale to tylko moje zdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czasem warto dostać hejta, bo wtedy podnosi to naszą świadomość, że ktoś nam zazdrości :)
    Pozdrawiamy i zapraszamy!
    thehuantedway.blogspot.com
    +obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przepadam za tym ;/

    Pozdrawiam ;)
    DODASZ KOMENTARZ? Będzie mi bardzo miło ;)
    http://malinowe-ciasto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie mam hejterów na swoim blogu :)

    dziennik-zuuzu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja na swoim blogu nie mam hejtow ale na asku mam i to sporo i to jeszcze sa takie zalosne pytania z anonima. nikt mi nic nie powiedzial prosto w oczy :D
    hejterzy zazdroszcza i tyle...u mnie byl post o tym ne dawnoo :*
    Jezeli spodoba ci się moj blog to zaobserwuj :)
    http://warrior-14.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy post. Nie warto przejmować się hejtami. Powinno obchodzić nas zdanie osób, które są dla nas ważne, i dla których my jesteśmy ważni. Po co zawracać sobie głowę opinią jakiś anonimów, którzy nie mają swojego życia i tylko chcą się dowartościować? Poza tym świetny blog, obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nie mam hejtów, chociaż to dziwne bo mam już 237 obserwatorów ;)
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. rowniez sie z Toba zgadzam, jak na razie na blogu nie mialam zadnego hejtera, zobaczymy:)
    buziaki:*
    www.ankagrzanka.blogspot.com
    { mam nadzieje ze to nie bylby problem jesli bym cie poprosila o poklikanie w dwa banery sheinside i choies po prawej stronie :)}

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgadzam sięz tym co powiedziałaś w 100% :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgadzam się z Tobą, ale ja się nie przejmuję takimi komentarzami:) Ja się urodziłam w tym samym roku miesiącu tylko, że 26:)

    ZAPRASZAM BARDZO PROSZĘ O KOMENTARZ BARDZO MI ZALEŻY
    http://dance-life-ania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. chciałabym Ci powiedzieć, że bardzo podoba mi się twój blog. Jest tu tak miło i przytulnie. A do tego ten śliczny wygląd bloga. <3 Naprawde masz talent do prowadzenia bloga. Oby tak dalej!:* Może masz ochote na obserwacje, oczywiście jeżeli Ci się spodoba mój blog. Napisz w komentarzu :*

    ¦¦¦¦¦¦¦ WWW.MALINKAXPP.BLOGSPOT.COM ¦¦¦¦¦¦¦

    OdpowiedzUsuń
  15. Masz świetnego bloga a posty sa super :*
    obs za obs daj odpowiedz u mnie w komentarzu :)
    http://weliveinfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja staram się nie zwracać uwagi na żadne hejty, być sobą i robić to co lubię <3

    different-view-of-the-life.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie warto zwracać uwagi na hejtów :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajny blog!
    Powodzenia w blogowaniu! :)

    • Zapraszam na mojego bloga •

    www.niktniewidzi.blogspot.com/

    (obserwacja=obserwacja)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ładne zdjęcia! Zapraszam: http://hello-donia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Hejty nie mają własnego życia, dlatego wwalają się do nieswoich spraw, psując czasem życie innych.

    zapraszam do mnie:
    sosnowskaphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. nie warto przejmować się hejtami, bo zazwyczaj osoby hejtujące nas są najzwyczajniej w świecie o coś zazdrosne :)

    http://take-moments.blogspot.com/2014/02/sheinside.html
    bardzo proszę o klikanie w link sheinside, bardzo chętnie się odwdzięczę, z góry dziękuje! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudowny blog i świetny post! Naprawdę ciekawie piszesz! :) Może obserwacja za obserwację? Zacznij a odwdzięczę się jeszcze dzisiaj ! :) juliavlogchannel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Swietny blog moze wspolna obserwacia jak tak to napisz:) http://illusions-dream.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo mądrze piszesz :) Też miałam pomysł na taką notkę:)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Instagram